Nekromanti Nu har officiell info om Expansionspak 2 släpts

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
World of Warcraft – Wrath of the Lich King
är namnet och det ryktas om att det skall släppas i början av 2008
Så pojkar och flickor långt från lvl 70. Det är dags att sätta fart nu :gremsmile:

mer info finns här
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: Nu har officiell info om Expansionspak 2 släpt

För helvete Blizzard, bygg ut på bredden och inte på höjden. Visserligen gör de både och, men dom kunde dock ha level cap kvar på 70 och bara lägga till de nya elementen. Det hade definitivt räckt. Själva idén med levelcap är vid närmare eftertanke lite absurd, den sätter en form av "slut" på spelet (visst finns det instanser som måste klaras o.s.v. men ändå). Är tanken verkligen att ett mmo skall ha ett slut? Istället bör ett system finnas där man tappar levels ifall en viss pvp-flagga är satt, och så fort man når högsta leveln så sätts den flaggan automatiskt till dess man tappat fem eller tio levlar. Det skulle även kunna införas en sorts riktiga PvP-uppdrag, där uppdraget går ut på att leta upp och dräpa en annan spelare (som givetvis har denna flagga satt).

/Seinet Wintermute - Luftar sina tankar
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Ooooooooold news!

Jag såg det här redan igårkväll. :gremwink: :gremtongue: :gremgrin:

Det jag tycker är konstigt är att allt content från BC inte är släppt än, och ändå drar de iväg en ny expansion.

Level 80 dock.. oooooorka :gremcrazy:
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Re: Ooooooooold news!

Well det gjorde jag med såg det på fredagen alltså men jag orkade inte skriva just då om vi nu skall tycka att saker är gammalt :gremtongue:
 
Top