Nekromanti Nu har jag köpt allt till Eon, III och IV.

dancodan

Swordsman
Joined
14 Aug 2017
Messages
574
Gjorde just sista inköpet, Damarien.
Nu har jag alla släppta moduler (tack skuggspel) och alla de senaste släppen till utgåva IV.
Självklart köpte jag allt nytt för att sponsra industrin så gott det går.

Har en liten fråga dock, är det någon som vet när det väntas komma mer material?
Jag har hört att det arbetas på lite olika saker men har vi något schema för vad som ligger i pipeline och några preliminära datum?

Tacksam för svar
Daniel
 

Fahnen

Swordsman
Joined
24 Apr 2003
Messages
459
För en tid sedan skrev Kaigon, en av Helmgastarna, såhär:
Kaigon;n267584 said:
Kul att se alla önskningar och att det matchar ganska väl med vår pipeline:
  • Magiboken
  • Strid, våld och död (Stridskonster, vapen, etc)
  • Kamor
  • Sylfens vrede del 5
Jargien får tyvärr komma senare. Sen ska vi även se till att få ut saknade äventyr, fler artiklar och eventuellt även hjälpmedel som spelledarskärm.
samt:
Kaigon;n272230 said:
Mest trovärdiga ETA vi kan ge för en modul är i samband med att vi utlyser crowdfundern för den (räkna med att alla ovan kommer som crowdfunder). I Damariens fall gick det lite mer än ett halvår från utlysning till tryck.

Kan inte ge en ETA på när någon crowdfunder kommer att utlysas men pipeline-listan ger en bild av vilken crowdfunder som kommer först (enligt vad vi vet/tror just nu).
Så några preliminära datum finns inte. Men jag vill passa på att tipsa om att det varit mycket Eon i speltidningen Fenix den senaste tiden (jag tror det varit en Eonartikel i varje nummer det senaste året).
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,200
Location
Göteborg
Fahnen said:
Men jag vill passa på att tipsa om att det varit mycket Eon i speltidningen Fenix den senaste tiden (jag tror det varit en Eonartikel i varje nummer det senaste året).
Ja, och mer ska det bli! I nästa nummer kommer en liten sneakpeak ur Strid, våld och död. Och därefter kanske det kommer smakprov ur Kamor. Den som köper en Fenix ska vara säker på att det alltid finns Eonmaterial i tidningen.
 
Top