Men är inte det ungefär som om jag, med nedsatt färgseende, skulle försöka sända privata hot till alla som använder korrekt "färgsättning"? Typ ganska svårt?till alla som stavar rätt. [snipeti] dyslektiker
För att återgå till sanns och allvar tror jag att även du skulle överväga att på börja ett dylikt projekt om det var som så att var och varannan tråd kritiserad ”Folk som inte kan det där med färger” och tycker att dessa borde tvingas dricka gift eller åtminstone bli avstängda i 6 månader.
Jag erkänner att jag ofta slarvar med språket då jag skriver på forumet, så det skulle inte vara otroligt att det är mig du syftar på.
Inte för att jag sätter stjärnor, i min egna inlägg men men... Varför slarvar man då med skriften? Jag kan inte skylla på något, för jag kan skriva bättre. Det började antagligen på gamla modem-tiden för min del. Då var man stressad och det var viktigare att få fram posten än att den var hundra procent rättstavad. Nu sitter jag ju inte på modem längre (tekniskt sett sitter jag inte på något alls då jag inte har en uppkoppling nuför tillfället
) så man tycker ju inte att det borde vara ett problem längre. Men vad är det man säger? Gamla hundar eller något ;Problemet med att vara färgblind är snarare att folk verkligen inte fattar problemet