Nekromanti Nu är Indigo officiellt försenat

tdh

Swordsman
Joined
15 Jun 2000
Messages
450
Location
Stockholm
"Du KAN inte bryta mot praxis din förbenade amatör!" Ilskan var tydlig och man kunde se hur blodådrorna spände sig alltmer i tjurnacken.

"Men jag vill inte..." gnällde jag, men visste hur det skulle sluta.

"Hur skall någon ta det på allvar om det kommer direkt, va? Så kan man bara inte göra!" Han började vanka av och an, ilsket muttrande och småspottande. Det blev så ibland, helt enkelt.

"Se bara på de andra förlagen!" spottar han och snurrar runt med ett tjockt finger halvt upp i min näsa. Förskräckt rycker jag tillbaka men han tar ingen notis. "Inte fan släpper de sina grejer på sina släppdatum? Va? VA?!"

"N-nej..." stammar jag, förskräckt. Jag känner en obönhörlig lust att bege mig till toaletter. För att spy eller något annat.

"Just det! Så sätt igång och fixa de där företagssajterna nu, din slashas. UTGÅ!"

Jätten marscherar med bestämda steg ut ur rummet men sticker plötsligt in sin väldiga skalle. "Förresten, släng upp ett meningslöst pressmeddelande också. Tuta i spelnördarna att du varit sjuk eller något sådant. NU!"

Och resten är, som vi brukar säga, historia.
 

Aceod

Veteran
Joined
7 Dec 2002
Messages
48
Location
Uppsala
Du har inte knarkat något va?
Kan ju vara att jag precis kom hem från en fest och är skapligt full, men vad snackar du om?
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Va´tråkigt !

Va´tråkigt att det är försenat !
Det är alltid skoj när nya rollspel kommer ut. Hoppas aif att det orndar upp sig.
 

tdh

Swordsman
Joined
15 Jun 2000
Messages
450
Location
Stockholm
Haha, förutom mediciner så nej, inget knark. Sjukdomen var däremot hjärtat för andra gången så då får man vackert ta det lite lugnt...
 

tdh

Swordsman
Joined
15 Jun 2000
Messages
450
Location
Stockholm
Re: Va´tråkigt !

Tack. Det ordnar sig säkerligen utan större problem. Jag vägrar lansera ett spel (till... :gremblush:) som inte får det understöd i form av tillbehör som efterfrågas redan från början.
 

Insignia

Swashbuckler
Joined
8 Oct 2001
Messages
1,813
Location
Uppsala
Vad synd

Men man ska vara rädd om sin hälsa, även om det går ut över spelproduktionen. Hoppas du mår bättre!
 

tdh

Swordsman
Joined
15 Jun 2000
Messages
450
Location
Stockholm
Re: Vad synd

Så sant som det är sagt. Jag mår hur som helst bra nu, tack för omtanken. Det jävliga är bara att man skall hinna ikapp med allt som blev liggande under sommaren, därför kan jag inte släppa Indigo med gott samvete.

Men-men, förhoppningsvis blir det ännu bättre när det kommer 2004 istället. :gremsmile:
 
Top