Nekromanti Nosferatu

Svalander

Warrior
Joined
11 Jan 2001
Messages
235
Location
göteborg
De kan nog se lite olika ut. Vad jag läst ser vissa ut som leprasjuka, andra som drunknade sjömän medans vissa som torkade lik. Var jag läst de vet jag inte...

Men jag tackar ändå för komplimangen. Du är ju ett praktfullt och renrasig specimen rollspelsillustratör själv ju! Jag var ett av de få riktiga fanen av Khelataar i mina hemtrakter på tiden då det begav sig. Ett mycket njutis spel för övrigt.

Håll till godo ändå!
<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by The Chronicler on 2001-05-31 16:54.</EM></FONT></P>
 

userfriendly

Warrior
Joined
3 Dec 2000
Messages
321
Fin illustration...

...även om min version av Nosferatu är något groteskare. ;)

»No matter how one twist, they always return to their
original state. Fascinating.«
 

Nightfang

Warrior
Joined
22 Jan 2001
Messages
230
Location
Home is where ever I sit down...
Men som sagt...

En Nosferatu ser aldrig ut som någon annan av sin släkt dom är alla förvridna och fula på ett eller annat sätt. Bara det syns att Nossen inte är normal tycker ja det är Ok, dom behöver ju inte se ut som hej kom och hjälp allihopa.

»No matter how one twist, they always return to their
original state. Fascinating.«

Dessa förbaskade konstiga Tzimiscis... har aldrig förstått mig på dom...


Nightfang tre i ett, spänning, leksak och choklad!

Insanity is just a state of mind...
 

Stolpmeister

Warrior
Joined
12 Oct 2000
Messages
321
Location
Stockholm, Sverige
Re: Men som sagt...

Sen finns det ju "signature deformities" som visar sig i Nosferatu av samma blodslinje... och vissa Nosferatu ser inte så uppenbart hemska ut alls. Jag tror det var Long Island Hag som var en extremt vacker kvinna... från nacken och uppåt. :)
 

Nightfang

Warrior
Joined
22 Jan 2001
Messages
230
Location
Home is where ever I sit down...
Lol

Jag tror det var Long Island Hag som var en extremt vacker kvinna... från nacken och uppåt. :gremsmile:

Ha ha, det var faktiskt lite rolig. Nej men dom behöver ju inte vara groteska överallt... det kan ju finnas nått vakert med dom... kanske... eller nått /images/icons/smile.gif

Insanity is just a state of mind...
 

Ximnipot69

Swordsman
Joined
18 Dec 2000
Messages
412
Location
Huskvarna, Småland
Re: Lol

Det ena måste inte utesluta det andra, men chansen att finna den kan bli liten... Det finns ju förståss utseende-fixerade Nossar som, tack vara Mask of Thousand Faces, försöker se väldigt snygga ut.



Ximnipot - huvudvärken personifierad
 
Top