Nekromanti Norrtälje - Rimbo - Hallstavik

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Finns det Spelare och spelgrupper i detta område som också är forumanvändare? I så fall undrar jag bara hur många och vilka de är. Själva sitter vi ju som sagt i utkanten i allt det kända så folk vet inte ens var vi finns och då undrar vi om ni finns, det vore ju kul att höras av om än vi inte spelar med varandra.

Hör av er. Antingen hit eller direkt till mig. (se användarprofil)
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Vallentuna är jag från!

Jag är från Vallentuna, och det är ju på väg ut mot vildmarken även om det på sätt och vis inte är lika illa som Norrtälje. Fast jag brukar spela inne i stan med två spelargrupper...........så jag är lite upptagen......

Western figurspel skulle man kunna spela. Jag tror att det helt klart kan vara kul................

Coolt att ni känner Krille. Det verkar som om Krille har ett brett kontaktnät i spelsverige av någon anledning........


Caen
 

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Re: Vallentuna är jag från!

Vallentuna ligger ju lite bättre till än Norrtälje men det tar väl en stund till storstaden därifrån också....

Vill du spela Western figurspel är det som sagt bara att slinka in till Tokholmen och Absolut spel på Onsdag. Ja imorgon alltså... Klockan 18:00 och ha med dig en T20 och en T10 och penna och sudd - glömmer du dem så brukar det å andra sidan finnas medtaget av de stora gurusarna..

Krille har av någon anledning ett stort nät, kan det bero på honom själv som person???
 
Top