Nekromanti Norrköping?

Naug

Veteran
Jag har spelat, eller snarare spellet, rollspel i 5 år nu och vandrat runt i ganska många spelgrupper här ute i bushen eftersom alla bara tröttnar hela tiden. Nu har jag också börjat att tröttna men inte på rollspel utan på att spelleda. Jag har spellet Eon i 4 år men bara spelat det 2 gånger :gremfrown: och nu vill jag hitta en spelgrupp med en spelledare som skulle vila ha en ny spelare i sin lilla spelgrupp. Jag har erfarenheter av Eon, Neotech 1 och 2, DoD, Mutant och testa några andra men aldrig börjat spela seriöst. Jag är 18 år bor i Kolmården/Krokek men spelar gärna med en grupp i Norrköpin också! VÄGRAR ATT SPELLEDA!

Det känns naturligt att jag ska svara....

Tjena på dig! :gremsmile:
Jag funderar på att dra igång något (Läs: Västmark, Mutant: UA eller så) med några kompletta nybörjare och behöver nog någon mer erfaren spelare bland dessa för att hjälpa dem på traven.

Du kan ju skicka ett meddelande över ICQ:n eller ringa mig eller så ifall du är intresserad. :gremsmile:

Det känns onaturligt att jag ska svara....

...för jag ogillar att spelleda.. Dessutom är jag för närvarande utan spelgrupp.. More och less.. Har en i Nyköping men det är 8 mil dit och sist jag spelade med dem var i somras..

Om det är tillräckligt många som svarar på tråden (minst 2 till) så att en spelgrupp kan skapas så kan jag vara med.. Jag vet att det är minst 2 från Norrköping som har eftersökt spelgrupper i Norrköping tidigare men jag tror de inte är kvar på forumet.. De har i alla fall inte hört av sig på något halvår till mig.. Å andra sidan kan det bero på andra saker.. :gremsmile:

/[color:\\"green\\"]Han[/color] som är nästan 30 (läs: 24), spelleder DoD, Feng Shui, Deadlands och In the Dark, har varit spelledare i 10 år (spelare i ungefär 17 år) och som tycker rollspel är ett annat sätt att umgås än att dricka öl med kompisar medan man kollar på film eller sport

Back