Nekromanti Norrköping?

Naug

Veteran
Joined
22 Dec 2001
Messages
58
Location
Krokek (Norrköping)
Jag har spelat, eller snarare spellet, rollspel i 5 år nu och vandrat runt i ganska många spelgrupper här ute i bushen eftersom alla bara tröttnar hela tiden. Nu har jag också börjat att tröttna men inte på rollspel utan på att spelleda. Jag har spellet Eon i 4 år men bara spelat det 2 gånger :gremfrown: och nu vill jag hitta en spelgrupp med en spelledare som skulle vila ha en ny spelare i sin lilla spelgrupp. Jag har erfarenheter av Eon, Neotech 1 och 2, DoD, Mutant och testa några andra men aldrig börjat spela seriöst. Jag är 18 år bor i Kolmården/Krokek men spelar gärna med en grupp i Norrköpin också! VÄGRAR ATT SPELLEDA!
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,442
Det känns naturligt att jag ska svara....

Tjena på dig! :gremsmile:
Jag funderar på att dra igång något (Läs: Västmark, Mutant: UA eller så) med några kompletta nybörjare och behöver nog någon mer erfaren spelare bland dessa för att hjälpa dem på traven.

Du kan ju skicka ett meddelande över ICQ:n eller ringa mig eller så ifall du är intresserad. :gremsmile:
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,598
Location
Helsingborg
Det känns onaturligt att jag ska svara....

...för jag ogillar att spelleda.. Dessutom är jag för närvarande utan spelgrupp.. More och less.. Har en i Nyköping men det är 8 mil dit och sist jag spelade med dem var i somras..

Om det är tillräckligt många som svarar på tråden (minst 2 till) så att en spelgrupp kan skapas så kan jag vara med.. Jag vet att det är minst 2 från Norrköping som har eftersökt spelgrupper i Norrköping tidigare men jag tror de inte är kvar på forumet.. De har i alla fall inte hört av sig på något halvår till mig.. Å andra sidan kan det bero på andra saker.. :gremsmile:

/[color:\\"green\\"]Han[/color] som är nästan 30 (läs: 24), spelleder DoD, Feng Shui, Deadlands och In the Dark, har varit spelledare i 10 år (spelare i ungefär 17 år) och som tycker rollspel är ett annat sätt att umgås än att dricka öl med kompisar medan man kollar på film eller sport
 
Top