Nekromanti NORDMENN !!!!!

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Joined
13 Jul 2012
Messages
1,581
Location
Göteborg
[FONT=&quot]Nu ligger den alltså uppe till försäljning...Frukten av snart två års arbete, även om sista tiden mestadels präglats av strul med framsidan. Många gånger har jag snudd på kräkts på detta projekt, speciellt när saker och ting strulat för mig. 90% av all text skrevs sommaren 2017. Jag ställde klockan på 9 på morgonen och gick upp och skrev till ungefär 15.00, hela semestern.

Men vet ni vad?

Nu är det klart!

Mitt allra första (av många, många fler) helt egna projekt är 100% klart!
Det känns helt bisarrt och jag pendlar mellan att vilja korka upp skumpan och att nervös-kräkas i papperskorgen.



NORDMENN

En världsmodul till det svenska OSR-spelet Svärd & Svartkonst men bör vara kompatibelt med vilken klon du än väljer.

Ta rollen som Rekkr, krigare från norr i strid mot fasor från andra dimensioner.

Innehåller bland annat:
- Över 40 nya varelser
- Över 30 nya trolldomar
- Två stycken äventyr
- Slumptabeller av alla möjliga slag
- En hel spelvärld, med karta!

Trycks i Frankrike så du slipper postens avgifter till Sverige.
[/FONT]
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
Spännande. Nog för att jag har ev sådan är googlemaskin, men en länk vore kanske bra.
 

Nässe

Myrmidon
Joined
3 Jan 2006
Messages
3,607
Location
Malmö
Yay!!! Grattis! Kan man köpa det på Gothcon? Så grymt att palla skriva hela semestern :)
 

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Joined
18 Jun 2008
Messages
2,405
Location
Umeå
Äntligen, passa på nu och köp
ONESHIP ger frifrakt och
LKAB317CD ger 15% rabatt på priset
Så knappt 140kr :)
 

clarence redd

FrostByte Books
Joined
23 May 2014
Messages
1,489
Location
Göteborg
Grymt!

Att skriva 9-15 låter fantastiskt - men slitigt. Min skrivhjärna fungerar bra betydligt kortare stunder.
 

slanfan

Hero
Joined
16 Oct 2010
Messages
1,458
Location
Göteborg
Grattis herrn! njut av känslan! Jag har köpt ett exemplar, så nu är du en säljande rollspelsförfattare!
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,513
Beställt! Tror det blir sjätte utgivna rollspelsboken med mitt namn i. Inte för att jag bidragit med något stort, men ändå. ????
 

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Joined
13 Jul 2012
Messages
1,581
Location
Göteborg
clarence redd;n311522 said:
Grymt!

Att skriva 9-15 låter fantastiskt - men slitigt. Min skrivhjärna fungerar bra betydligt kortare stunder.
Ok, ska jag vara ärlig så var det ju inte faktiskt skrivande alla timmar. En del gick åt till att chatta med andra kreativa människor, bläddra i andras produkter för inspiration, leta stämningsbilder och dricka kaffe.

Men det var extremt skönt att liksom inte behöva fundera "Känner jag för att skriva idag?" utan det var liksom bara att sätta sig och mot slutet av varje dag så hade jag i alla fall åstadkommit något.
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,513
Ape of Wrath;n311602 said:
Det var mycket värt för mig i alla fall!
Och för mig var det trevligt att kunna hjälpa till, och kul att få tänka på annat än mina egna projekt som omväxling. ????
 

Dunderklumpen

Veteran
Joined
1 Jan 2017
Messages
178
Ape of Wrath;n311390 said:
[FONT=&quot]Nu ligger den alltså uppe till försäljning...Frukten av snart två års arbete, även om sista tiden mestadels präglats av strul med framsidan. Många gånger har jag snudd på kräkts på detta projekt, speciellt när saker och ting strulat för mig. 90% av all text skrevs sommaren 2017. Jag ställde klockan på 9 på morgonen och gick upp och skrev till ungefär 15.00, hela semestern.[/FONT]
Alltså... Det är bara att konstatera: Du är så sjukt mycket mer disciplinerad än vad jag är! Bravo! :)

Ser fram emot läsningen! Och den framtida chansen att provspela? :)
 
Top