BiobunkerVII
Kaoskardinal
jag skojar inteJag tänker mig att ni skojar och så, men tänk på att hålla den skarpa tonen innanför spelets ramar <3
jag skojar inteJag tänker mig att ni skojar och så, men tänk på att hålla den skarpa tonen innanför spelets ramar <3
Då tycker jag att du ska hålla dig till spelet. Där kan vi vara otrevliga på skoj, här blir det bara otrevligt på riktigt <3jag skojar inte
jag tycker inte lika som duDå tycker jag att du ska hålla dig till spelet. Där kan vi vara otrevliga på skoj, här blir det bara otrevligt på riktigt <3
du förlorade i många spel, men det är ju inget nytt eftersom du inte är så skarp på det här med VarulvAmen gud! Hur ska man minnas vilket spel som var vilket då?
Det behövs ju konkurrens för att det ska vara nån idé att skapa en kategoriJag saknar "Årets fejk-claimare"
Det har postats en lista tidigare i tråden!Amen gud! Hur ska man minnas vilket spel som var vilket då?
Januari - @Feuflux: Paris Deux (ulvvinst)
Februari - @Anthrox: Carmilla vs Dracula (byvinst)
Mars - @StradhLestat: Det dolda ger kaos (ulvvinst)
April - @Hägerstrand: Marinbiologkonventet vid Devils Reef (ulvvinst)
Maj - @damogn: Bybornas hövding II (ulvvinst)
Juni - @Sidd: Som en blixt från en klar ulv2 (ulvvinst)
Juli - @Vimes: Konspiratörer och konspirationsteoretiker (ulvvinst)
Augusti - @Brynolf: Bamse och hans vener (byvinst)
September - @Basenanji: Mäster Ulv 7: Spionchefens hemlighet (byvinst)
Oktober - @Sysp: Ulvgårdens gästabud (byvinst)
November - Ulvar på puben (@BiobunkerVII) (ulvvinst)
En gång var jag inte med i spelet. En gång fick jag inte PM när alla andra fick. Sen minns jag inte mer än konstiga roller.Om det var "glömde att ha med Big Mama i spel från början".....så har jag för mig att det skedde två gånger under året....eller minns jag fel?
En gång var jag inte med i spelet. En gång fick jag inte PM när alla andra fick. Sen minns jag inte mer än konstiga roller.Om det var "glömde att ha med Big Mama i spel från början".....så har jag för mig att det skedde två gånger under året....eller minns jag fel?
Man ska inte kasta sten…Jag nominerar Basse som årets pajas