Noir som PDF finns tillgängligt

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,303
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Det var på tiden! Då slipper jag slita mer på min snygga vita version :)

Lite ironiskt är det ändock att den begränsade utgåvan till ett spel som heter ”svart”, är vit!? :)

Nu köpt! Vill se mer till Noir, både som PDF men också helt nytt material. Synd om ett så coolt spel skall behöva befinna sig i Limbo eller ännu värre.
 

Lupus Maximus

Tekniker
Joined
13 Jan 2012
Messages
2,746
Location
Stockholm
Jag skulle också vilja se att den översattes till engelska, som ursprungsplanerna var, då jag vill utsätt... låta några som inte kan svenska ta del av den. Kanske något för en framtida kickstarter?

Själv håller jag på att försöka översätta grundegenskaper/förmågor/expertiser så att jag kan spelleda det på engelska. Bara det är komplicerat nog, så jag har en viss förståelse varför det hamnade på is.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,481
Location
Rissne
Schysst!

Jag fick ju min PDF som del av min pledge för Neotech (har jag för mig), men jag är lite nyfiken på leveranssättet: Om man köper den direkt från Neogames, är det då en länk till en hostad PDF som man får, och kan ladda ner? Eller får man den via t.ex. DrivethruRPG?

Om inte det senare, finns det några planer på att också erbjuda den via DTRPG? Jag säger inte att det är ett måste, och jag tycker att det är jättebra att boken gjorts tillgänglig i PDF-format överhuvudtaget, men jag tycker att det är så praktiskt att ha mina rollspels-PDF:er samlade på ett ställe… Skulle sannolikt kunna tänka mig köpa boken på nytt bara för bekvämligheten att ha den i mitt DTRPG-bibliotek.
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,259
Location
Kullavik
Nu köpte jag ju den fysiska boken för 400:- härom året (på Skuggspel). Man kan inte tänka sig att PDF:en ingår i det priset? :)
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,303
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Henke;n349237 said:
Nu köpte jag ju den fysiska boken för 400:- härom året (på Skuggspel). Man kan inte tänka sig att PDF:en ingår i det priset? :)
Då ska du veta vad min samlarutgåva kostade! Men ja, i princip håller jag med dig, dock kändes 149kr som ett bra pris för en PDF men jag hade precis som du självklart hellre fått den gratis. Men nu är jag nöjd att spelet ens finns som PDF så att min samlarutgåva får vila på sin hederplats i bokhyllan.
 

Toman

Warrior
Joined
10 Jun 2011
Messages
266
Location
Bohuslän
Jag har förvaltningsbevis #63 av den statliga utgåvan. En pdf vore ju trevligt för att slippa skav. I vilken pledge ingick Noir till neotech?
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,303
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Toman;n349250 said:
Jag har förvaltningsbevis #63 av den statliga utgåvan. En pdf vore ju trevligt för att slippa skav. I vilken pledge ingick Noir till neotech?
Jag skall kolla när jag kommer hem vilket förvaltningsbevis jag har :) Men om jag minns rätt så är det någon av de sista, någon av de på 90-99.
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,226
Location
Örebro
Coolt! Det var på tiden, Big Marco !

Toman;n349250 said:
Jag har förvaltningsbevis #63 av den statliga utgåvan. En pdf vore ju trevligt för att slippa skav. I vilken pledge ingick Noir till neotech?
Nummer 14! :D
 
Top