Nekromanti Nogo...

trinker

Warrior
Joined
6 Aug 2000
Messages
299
Vad har hänt med sidan...har inte upptaderats på jätte länge.. :gremconfused:

Gillar den sidan starkt! Mycket vällgjord. :gremlaugh:

Mvh coZcin
 

MovinGalt

Warrior
Joined
21 Oct 2002
Messages
372
Location
Stockholm
No-go(od) (ok, dåligt skämt, jag vet, jag går och hänger mig)...

Har aldrig förstått mig på den sidan, alla bara hyllar den hela tiden och jag fattar noll (0). :gremblush:. Är den så bra? De senaste 34 gångerna jag varit där har ingenting hänt, och jag fattar ännu mindre...

(måste kolla den nu bara för det) :gremwink:
 

swazze

Swordsman
Joined
20 Mar 2002
Messages
537
Location
Lund
Re: No-go(od) (ok, dåligt skämt, jag vet, jag går och hänger mig)...

Det hände väll något för någon månad sedan och det är ju ganska kort tid sedan i rollspelssammanhang
 

trinker

Warrior
Joined
6 Aug 2000
Messages
299
Re: No-go(od) (ok, dåligt skämt, jag vet, jag går och hänger mig)...

Med det är så mycket information om Neotech men som sagt det har inte hänt något sen jag var där...hehe :gremsmirk: men men man kan ju alltid hoppas...
 

ripperdoc

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,399
Location
Tokyo
Erkänner, rätt kass numer

Håller med. Det är en rätt kass sida. Speciellt om man inte kollat på den innan den råkade frysa fast i sitt nuvarande läge. Under korta perioder levde den faktiskt.

Tyvärr har det blivit så, och jag avskyr det. Jag vill driva vidare NoGo, och kommer att göra så, men om ni inte ska bli besvikna är det nog bäst att ni bara låtsas att NoGo aldrig funnits :gremwink: Då blir ni mycket gladare när den nu kan tänkas dyka upp.

Jag vill dock vidhålla att det överlag finns bra material på NoGo. När det gäller utformning och uppdateringsfrekvensen (kundvård) är det ju som sagt mycket värre ställt.

Tidigare har jag bestämt att NoGo måste putsas upp innan nytt material publiceras där, men jag är beredd att lossa på det kravet. Om jag får in färdigt, redigerat och någorlunda korrläst material lägger jag upp det. Så att sidan iaf kan fortsätta hjälpligt.

/RipperDoc - webmaster NoGo
 
Top