Nekromanti NoGo Länk

MongoMan

Swordsman
Joined
20 Sep 2004
Messages
525
Location
Karlstad, Värmland
Nu när NoGo är uppe igen, borde man inte ändra länken på framsidan och på neotechforumet?
Annars kanske nya medlemmar på forumet missar sidan, (egentligen är jag bara gnällig, men dåliga anledningar är alltid bra att ha :gremwink:) det skulle väl vara synd?

En fråga om NoGo, ska man verkligen kunna rösta på framsidans poll varje dag?

Och en till: Ska inskickat material gå via Ripperdoc?

<font size="1"> Edit: kom på den andra frågan. </font size>
 

Bastardo

Swordsman
Joined
30 Dec 2002
Messages
492
Location
Stockholm
En fråga om NoGo, ska man verkligen kunna rösta på framsidans poll varje dag?

Det är väl trevligt om det finns de som har så varma känslor för NoGo. Undertecknad tillhör faktiskt stolt en av de som vid både en och två gånger har röstat för omdöme om NoGos nya utformning.

Upptäckte just på tal om ingenting att undertecknad misslyckades med att kommentera en inskickad artikel och istället hamnade på ett sökformulär.
 

ripperdoc

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,399
Location
Tokyo
Jag älskar gnäll!

... eller nåt. All kritik är av godo i nuläget, eftersom jag inte har tid och ork att själv gräva fram minsta lilla problem. Jag kan lösa dem dock allteftersom de dyker upp.

Alla länkar till NoGo på WRNU skall ändras, men det sker i sinom tid. Jag har inte velat basunera ut länken överallt förrän jag fixat några vitala funktioner på NoGo som fortfarande saknas (filuppladdningen funkar, men inte som jag tänkt, ex). Så i sinom tid är alla länkar korrigerade.

Röstningen går att rösta på om och om igen, ja. Röstningsscriptet är inte så vansinnigt avancerat, men inget script är vattentätt ändå. Om folk vill rösta massa gånger får det stå för dem, men jag hoppas att man nöjer sig med att rösta en gång. Kanske byter jag till ett mer avancerat script i framtiden.

Alla medlemmar kan skicka in eget material till sidan, men det skall sedan godkännas av någon i redaktionen (framförallt mig). Det går bra att maila det till mig också.

/RipperDoc - förklarar
 
Top