Nekromanti Ni vet hemsidan...

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Jag nämnde för ungefär ett år sedan här att hemsidan antagligen inte kommer att bli klar (publiceras), och mycket riktigt...

Jag tror att utOpiA har flyttat till Uppsala nu och vi har gått ut skolan (detta är jag säker på :gremtongue: hur som helst så innebär detta att vi inte kommer åt att redigera något på hemsidan...). Jag har varken tid eller lust att fortsätta med den - eventuellt gör jag en helt egen någon gång långt in i framtiden - och jag tror inte att utOpiA heller har det.

Hur som helst så har jag helt gett upp hoppet. Utan att tillfråga min medarbetare, och på grund av en förfrågan om hur det går med hemsidan, förklarar jag den härmed halvofficiellt nedlagd.

Jag ber om ursäkt för alla brutna löften och all besvikelse som det här har orsakat, och för att vissa av er har väntat länge på ingenting. Det var vår mening att en gång i tiden förse er med ytterligare en vettig materialsida av hög kvalitet, men för mycket har kommit ivägen och intresset har varit för litet. En extra stor ursäkt går till alla som har skickat in material och inte fått se det publicerat på så lång tid - det måste vara en superbesvikelse och jag beklagar verkligen detta.

En del av det material (en del, verkligen :gremtongue:) som jag har gjort till den finns på Åke Wombats hemsida och dessutom finns det ett dokument med samlade husreglerFoxtail (båda länkarna leder direkt till Eon-delarna av respektive hemsidor - förresten så var aldrig husregeldokumentet tänkt att publiceras på vår hemsida så det är egentligen bara smygreklam :gremwink:).

Allt som ni har skickat in är skyddat av copyrightlagar och vi kommer därför inte att skicka vidare det till någon annan hemsida. Om ni vill ha det "hostat" så måste ni helt enkelt hitta någon annan plats på internet till det...

Trist att meddela detta, men det finns inte mycket att göra åt det.

Ehm... jao... ha en bra dag :gremsmirk:, eller hur man nu avslutar ett sånt här inlägg :gremcrazy:.
 

Pendragon

Swashbuckler
Joined
5 Aug 2000
Messages
3,030
Location
Malmö, SKÅNE
Tja, då kanske det är läge att tillägga att om man vill ha något hostat så finns det, om nån har missat det en ny sida uppe främst avsedd för Eon men egentligen öppen för de flesta rollspel, nämligen Drunoks Drängar. Släng in vad ni vill ha upp husbonn@yahoo.se så ska vi ta en titt på det.

Det bör dock tilläggas att vi inte kommer att lägga upp någonting som vi bedömer inte håller tillräckligt hög kvalité, men just hur hög den kvaliten kan tänkas vara är nog i många fall diskutabelt och i 100% av fallen, en ren smaksak.

Tanken är också att det för eller senare ska dyka upp recensionerna av rollspel, böcker, film, websidor med mera, men då detta faktiskt kräver ett mått av arbete och ansträgning, låter jag det vara osagt när exakt detta kommer ske.

/Joel - som ger ett smakprov
 
Top