Nekromanti Ni har säkert redan sett den, men...

Sir Smokealot

Veteran
Joined
22 Jan 2002
Messages
17
Location
Lund
... en film som heter Legenden, en av Tom Cruises tidigare filmer! Sjukt bra! Nästan samma miljöer som i Trudvang, massa tomtar & troll, gott & ont! Perfekt film för att få igång stämningen!

Tack för mej!
 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
Jag har iaf inte sett den...eller ens hört talas om den. Men jag tackar för tipset! Blir något för nästa videovaka kanske...
 

Bergting

Warrior
Joined
11 Aug 2000
Messages
307
Och så har den ju Robert Picardo (holodoktorn i Voyager) som Meg Mucklebones! Bara en sån sak. Däremot så köpte jag Willow på DVD för jag hade för mig att den var bra, men det var den inte... Den hade åldrats mycket ovärdigt.

Peter
 

Ares

Veteran
Joined
9 Jan 2002
Messages
59
Location
Täby
Jag tror att filmen är bra även om jag själv inte sätt den!
Men vad handlar den filmen om???
 

Count

Warrior
Joined
29 Nov 2000
Messages
206
Location
Göteborg, Malmö
*Börjar skratta frenetiskt*

Kom igen..... E det den där skit filmen med enhörningar, små fula prinsessor och en elak stor demon-aktig-djävul-klon?
För jag menar, det var nog den sämsta film (njaaaa, inte sämsta men inte långt ifrån) jag sett. Och om det nu är den här filmen så förklara vad för Trundvanglikt det finns i den....
 

Salir

Veteran
Joined
6 Nov 2000
Messages
129
Location
Västerås
e inte willow bra?? jag har inte sett på jättelänge men jag hade också för mig att den var väldigt bra.
En tuff tecknad film som min kompis fann under veckan är "den sista enhörningen".
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Re: *Börjar skratta frenetiskt*

"Kom igen..... E det den där skit filmen med enhörningar, små fula prinsessor och en elak stor demon-aktig-djävul-klon?"

troligen och om är elaking röd med stor horn är det till och med sannolikt.

Själv har jag inte sett filmen sedan mitten av 80-talet och då tyckte jag iofs den var bra men det är ingen garanti för att jag skulle tycka den var bra idag. Får se om den när jag skaffat TV och video/DVD.
 
Top