Nekromanti New York.. Igen

AEGIS PRIME

Swordsman
Joined
1 Jan 2004
Messages
407
Location
Halmstad
Jag börjar bli desperat.. Är det absolut ingen alls i detta avlånga land som har en susning om den här modulens vara eller icke vara

Snälla......
 

Tobias Eliasson

Veteran
Joined
29 Oct 2001
Messages
93
Location
Göteborg
Jag vet att det arbetas med den och att det finns material, men det finns andra moduler som är klart närmare att vara färdiga. Men New York är på intet sätt dött eller nedlagt.
 

Enshadi

Warrior
Joined
11 Aug 2003
Messages
381
Location
Göteborg
Det skulle vara trevligt att få se New Mexico i hyllorna inom en snar framtid. Jag misstänker att det är just i Arizona och New Mexico de flesta äventyren utspelar sig så det skulle ju vara praktiskt.

Klondike är också värt att få tag i antar jag. en guldgrävarkampanj skulle både vara annorlunda och skojig.

New York. Nja???? Inte riktigt konkret Westernstämning enligt mig men för den skara som faktiskt uppskattade "gangs of New York" är den säkert jättebra.

Just det. Mexico är ju också bra att det närmar sig men heslt ser jag New Mexico.
 

Enshadi

Warrior
Joined
11 Aug 2003
Messages
381
Location
Göteborg
Re: New Mexico

Jag hörde att det skulle komma ut till våren. Stämmer det eller händer det ännu gladare saker? :gremsmile:
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Re: New Mexico

Vår förhoppning är att allt skall vara klart i tid för en release i år.

Och det finns mycket mer på gång:) Stay tuned...

/a & t
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Tyvärr har det blivit skjutet på framtiden. Vi har massor med material och är själva barnsligt förtjusta i kampanjsettingen - inte minst när man tar karaktärer som varit out west en längre tid och slänger in dem här:) Så... Någon gång kommer det, men det dröjer minst ett år.

/a & t
 
Top