BORTSKÄNKES "New" World of Darkness (Stockholm)

Gurrgel

Veteran
Jag skulle behöva hyllutrymme hemma, och har därmed en hel del böcker som jag skulle vilja bli av med, från vad som då kallades the New World of Darkness (från Onyx Path Publishing), har inte riktigt koll på vad olika editions kallas nuförtiden tyvärr. Jag har även ett fåtal böcker från Chronicles of Darkness som följde därefter. Jag har nästintill alla böcker från första editionen av Vampire the Requiem, Mage the Awakening, Changeling the Lost, Promethean the Created och Demon the Descent och en ganska stor del av de som var generella böcker till World of Darkness (Mortal). Har även ett antal böcker från Werewolf, Geist the Sin-eaters, och Mummy the Curse. Allt som allt är det väl 4-5 Ikeakassar med böcker, i generellt gott skick. Har även ett tärningsset från Mage the Awakening, ett från Hunter the Vigil, och ett för Vampire the Requiem, även om jag slängt de små tygpåsarna som de kom i.

För Chronicles of Darkness äger jag grundboken och kanske någon enstaka bok till, plus grundbok för Deviant the Renegades och Beast the Primordial.

Merparten utav detta ligger i källaren, men om det finns något som helst intresse för dessa böcker kan jag så klart göra en lite bättre genomgång utav exakt vad jag har, men då det är en hel del att gå igenom, som är packat ganska trångt, tänkte jag att jag kunde kolla om det fanns något som helst intresse först. Ett antal utav dem är nog Print on Demand från Drivethrurpg, men för de äldre böckerna är de flesta köpta i butik eller via Kickstarter.

Orkar inte riktigt ge mig på processen att försöka sälja och skicka ut en sådan stor mängd böcker, så är villig att ge bort dem så länge som mottagaren kan komma och plocka upp dem strax norr om Stockholm. Ifall det handlar om några enstaka böcker är jag även villig att diskutera att skicka dem via post/bud mot betalning för leveransen.

Som exempel har jag åtminstone följande böcker för Mage the Awakening, men kan finnas någon ytterligare bok i återstående kassar:
  • Core Rulebook
  • The Mysterium
  • Storyteller Screen
  • Guardians of the Veil
  • The Silver Ladder
  • The Adamantine Arrow
  • Free Council
  • Seers of the Throne
  • Banishers
  • Legacies: the Sublime
  • Legacies: the Ancient
  • Astral Realms