Nekromanti Neverwinternights

willone

Veteran
Joined
28 Mar 2001
Messages
14
Location
Göteborg (Majorna)
Hej !
Jag undrar ifall att det är några som har för avsikt att dra igång någon Neverwinternights kampanj nu när spelet släpps.
Skulle vara kul att haka på någon grupp som har för avsikt att lra lite då och då.
 

Watchman

Warrior
Joined
11 Dec 2000
Messages
213
Location
Uppsala
Jag är självklart med. Har till och med råpluggat för att kunna skrica tuffa script för att bygga moduler som återspeglar min hemmagjorda värld så mycket som möjligt, och vill gärna ha många spelare som kan prata svenska som kör den modulen.

Jag är givetvis med och spelar i andras moduler också.
 
Joined
27 Sep 2001
Messages
1,154
Location
Uppsala
NWN på theProject.nu

Det finns intresse på theProject.nu att köra NWN och att utnyttja lite av det material som vi skrivit ihop. Det kanske kan vara av intresse?
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Re: NWN på theProject.nu

Låter skitskoj!! Jag hoppas få tillgång till bredband i höst och då tänker jag försöka hänga på i så fall.
 

willone

Veteran
Joined
28 Mar 2001
Messages
14
Location
Göteborg (Majorna)
Låter mycket gott, jag är på, vill inte hålla i nått till en början, men spelar gärna. har skickat efter det, dock har det inte dykt upp ännu ! är det släppt i Sverige nu eller ?
Men som sagt, skulle vara kul att lira i din värld ! är igentligen bara begränsad av jobbet, inget direkt annat - W
 

Erufailon

Swordsman
Joined
20 Jul 2001
Messages
497
Location
Göteborg
är helt och hållet med på lite campainande i NWN, får spelet på måndag, måndagen efter det släpts i sverige. säg till när det blir något!

PS: ingen hack 'n slash tack! det ska vara rollspelande, lite handling och hmmm.... ja och lite huggande på diverse monster/images/icons/devil.gif

koboldande är ofrivilligt, det är ju tanken som styr ens handlingar och om det inte finns något i huvudet så måste det ju vara någon högre makt som styr en, och alla vet ju att kobolder är ruskigt ointelligenta.

- Gud gillar att slå ner folk, desutom brutalt.
 

Watchman

Warrior
Joined
11 Dec 2000
Messages
213
Location
Uppsala
Jag håller på med en kampinj just nu, fick spelet i fredags (då det släpptes) och jag har ändrat XP-mängden så man får lika mycket som i D&D-rollspelet is tället för de bara 10% man normalt får NWN, just för att kunna ha mindre hacknslash.
 
Top