Nekromanti Never Winter Nights?

DDUOB

Veteran
Joined
1 Feb 2001
Messages
40
Location
Gislaved, sverige
Hej!
Jag undrar om det är någon som är sugen på att spela Never Winter Nights över inter-nätet när det kommer ut?


Celestial´s Fury
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,416
Jag skulle också kunna tänka mig det, (ifall jag orkar år 3216 då spelet kanske kommer ut) ifall funkar på min dator...

Yassilus den store
--
Ei Saa Peittää
 

Karl Nilsson

Veteran
Joined
27 Sep 2000
Messages
24
Location
Sandviken, Sverige
Re: Neverwinter Nights?

Räkna med hösten, ty dom släpper ju det som vanligt när det är klart. Jag är iofs helt klart med på Neverwinter Nights. Det spelet har ju dom förutsättningarna för att kunna bli DET spel vi alla saknat/väntat på så länge.

Karl Nilsson
Skribent, Codex
 

Draugin

Warrior
Joined
19 Feb 2001
Messages
262
Location
Gävle
Neverwinter Nights systemkrav mm

Jag och typ alla jag känner, Se till att köpa ett 3d-kort bara, ett Geforce 2 eller nått...
Kolla >>>>
"Our minimum system specifications currently stand at a Pentium II of greater than 300 mhz, with a TNT2- or Voodoo3-class video card and 32 MB of ram. An Internet or LAN connection will be required for those wishing to play multiplayer games, of course, and a 56k modem should allow any such computer to support approximately 8 players or so. As bandwidth is the primary determinant of server capacity, a cable modem or xDSL line will be able to support significantly more. We are currently unsure of maximum numbers, but we are targetting approximately 64 players as a maximum on most home-based servers. With dedicated and more powerful systems, the maximum number of players on the server could increase even further."

www.neverwinternights.com
 
Top