Nekromanti Netflix The Witcher — Trailer

kwarnberg

Swordsman
Joined
8 Jul 2015
Messages
774
Ser klart bättre ut än de första bilderna som släpptes, även om jag fortfarande tycker Henry Cavill ser förfärlig ut som Geralt... Men lite mindre skeptisk och lite mer pepp nu än tidigare i alla fall.
 

entomophobiac

Low Prep High Play
Joined
6 Sep 2000
Messages
8,612
Location
Uppsala
kwarnberg;n330395 said:
Ser klart bättre ut än de första bilderna som släpptes, även om jag fortfarande tycker Henry Cavill ser förfärlig ut som Geralt...
Jämfört med TV-spelet?
 

kwarnberg

Swordsman
Joined
8 Jul 2015
Messages
774
entomophobiac;n330396 said:
Jämfört med TV-spelet?
Överlag. Jag ser bara Henry Cavill i peruk när jag tittar på trailern. Om det är samma version som i TV-spelet eller inte spelar inte så stor roll för min del.
 

kwarnberg

Swordsman
Joined
8 Jul 2015
Messages
774
entomophobiac;n330399 said:
Och det blir ett problem jämte CGI, effektlinser, och alvöron? ;)
Vet inte. Kanske. Jag hoppas inte det. Om CGI, effektlinser och alvöron är bra gjorda är det ju inget problem. Jag kollade The Disaster Artist i går. Det var inte Tommy Wiseau som spelade sig själv, men det gjorde inget, för jag tänkte inte på att det var James Franco som spelade honom. Ibland funkar bara inte castingen, och jag är rädd att Cavill kanske inte kommer funka för mig. Men jag hoppas att jag har fel.

Jag förstår inte problematiken med det här? Är det något konstigt att tycka att en viss skådespelare inte funkar i en viss roll?
 

entomophobiac

Low Prep High Play
Joined
6 Sep 2000
Messages
8,612
Location
Uppsala
kwarnberg;n330400 said:
Jag förstår inte problematiken med det här? Är det något konstigt att tycka att en viss skådespelare inte funkar i en viss roll?
Du får tycka precis vad du vill, givetvis. Vet inte varför det behöver finnas ett implicit "problem". Mitt enda mål var att skämta.
 

kwarnberg

Swordsman
Joined
8 Jul 2015
Messages
774
entomophobiac;n330401 said:
Du får tycka precis vad du vill, givetvis. Vet inte varför det behöver finnas ett implicit "problem". Mitt enda mål var att skämta.
Aha! Skämtet doldes nog av internet-filtret! Jag tolkade dig mer som "Fan vad gnällig du är som klagar på att man kan se vilken skådespelare det är när det är massa annat overkligt som typ CGI och alvöron också."

Men då är allt frid och fröjd igen :D
 

entomophobiac

Low Prep High Play
Joined
6 Sep 2000
Messages
8,612
Location
Uppsala
kwarnberg;n330402 said:
"Fan vad gnällig du är som klagar på att man kan se vilken skådespelare det är när det är massa annat overkligt som typ CGI och alvöron också."
Om jag kallar någon gnällig skulle det vara att kasta sten i glashus, så jag försöker undvika det. ;)
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,719
På samma vis som jag inte hade nån särskild relation till Game of Thrones så har jag ingen djupare relation till The Witcher än att jag haft nån fin stadsbild som skrivbordsbakgrund på datorn och hört att man ska ligga mycket i nåt spel och plocka blommor i ett annat. Kontentan av det blir att jag tycker det verkar se ut som nåt jag kan tänka mig att titta på när jag kikar på trailern.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,484
Hoppas de inte gör första boken bara. Hoppa till de bra grejerna! (Inte spelat datorspelet eller rollspelet. Bara läst.).
 
Top