Nekromanti Neotech2 delux?

Zire

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
3,005
Location
Umeå
Är det någon som vet om det kommer att komma någon deluxutgåva?
Det stackars exemplaret man har börjar gå mot lösbladssystem. Och Neotech2 har väl sålt bra?!

Är jag ensam om denna önskan, eller finns det fler?

- Zire
 

Scream112

Veteran
Joined
3 Apr 2002
Messages
67
Location
Gbg
jag håller helt klart med... hade varit underbart med en Neotech2 Deluxe utgåva!
 

Surukai

Warrior
Joined
3 Dec 2002
Messages
300
Location
Göteborg
Hoppas bara att den inte blir som Eon Deluxe som var sämre än Eon-orginal :gremsmile:

Fast göra den mindre hållbar än N2 är nog svårt.

Tills dess har jag nog fått acceptera den hårda sanningen att det måste bli pärm och 200 plastfickor för mitt älskade stackars expemplar.
 

King Kromm

Hero
Joined
1 Dec 2000
Messages
1,468
Location
Kungsbacka, Sverige
Tror och tycker mer på ett Neotech 3[ANT]

Och dessutom har jag fått för mig att det små pillas med det och även ett Eon 3, men vem vet vad som händer förutom neogäjmarna och gudarna??
 

Zire

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
3,005
Location
Umeå
Tror du det skulle kunna fungera att sprätta loss hela "ryggen" och limma själv?
Jag gjorde så med ett seriealbum och det fungerade nästan. Men man måste göra något åt omslaget isåfall.

- Zire
 

Matt Evans

Veteran
Joined
23 Mar 2003
Messages
89
"Fast göra den mindre hållbar än N2 är nog svårt"

Neotech v.1 var mindre hållbar :gremwink:

// Matt Evans - har erfarenhet av det
 

Emil

Hero
Joined
20 May 2000
Messages
1,321
Location
Malmö, Sweden
Har inte några problem...

Jag har inte haft problem med varken min N1-bok eller någon av min N2-böcker (bortsett från den som jag hela sommaren lät ligga uppslagen under kartböcker och uppslagsböcker...)

/Emil
 

nomardiculdacar

Warrior
Joined
27 Aug 2001
Messages
298
Location
Stockholm
Äntligen hemma...

Gör som jag, slit ut alla blad som sitter kvar, spiralbind dem och laminera framsidan så har du en ny bok, som är minst lika hållbar.

NOTE: N2 är för stort för att rymmas i en spiralrygg (iaf mina), så använd två istället.

//Daniel, har inte spiralrygg, men böjd rygg(skolios)
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,416
Jag tror att det är som King Kromm säger att det är större chans (risk? :gremwink: ) att Neotech kommer i en tredje utgåva snarare än en Deluxe-utgåva, men när Marco tittar in hit nästa gån så kanske vi får svar. :gremsmile:
 

ripperdoc

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,399
Location
Tokyo
Alla mina tre N1 har hållit mycket bra :gremcool:

/RD - visserligen används inte alla lika mkt
 

Desticado

Veteran
Joined
4 Apr 2003
Messages
68
Location
Västerås (Bjurhovda)
Tjena Zire

Gör som jag gjorde när min stackars N2-bok ramlade sönder...jag skaffade ca 300 st plastfickor och la in hela boken plus Offensive i en pärm så nu har jag båda böckerna i en och samma pärm...det blir lite tungt men vill man spela fint får man lida pin...till grundboken gick det 144 st plastfickor och till Offensive gick det 88 st plastfickor...Jag hoppas också att det kommer en deluxe-utgåva med tanke på att N2 har sålt guld till alla som gillar futuristiska rollspel

H Desticado
 
Top