Nekromanti Neotech??

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,420
Min gissning

... är att alla här inne svarar ja.

Det är trots allt ett forum för neotechspelare, så det är såklart vi tycker det är köpvärt.

Om det inte övertygar dig så föreslår jag att du söker i forumet på liknande frågor så hittar du nog några andra svar på samma fråga.

chrull
 

Zire

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
3,021
Location
Umeå
Vad vill du ha?

Vill du ha episk fantasy så ska du inte köpa det!

Vill du ha cyberpunk i en varierande (tycker jag iaf) miljö, så är det betydligt mycket mer köpvärt.
Personligen så gillar jag spelet, även om jag inte använder dess militäriska sida så mycket. Jag tycker den teknologiska delen är mycket intressantare, men det beror på personligt intresse och inte så mycket på spelet. Det finns inte så många moduler, men å andra sidan så verkar de som finns vara i god kvalitet istället, och dessutom verkar det som att Neogames tänker bättra på sig vad det gäller releaser.
Det enda jag kan anmärka på är att boken (min åtminstone) är i kass kvalitet. Hann inte ens läsa igenom den innan jag fick limma i den.

- Zire
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Jepp, det är köpvärt !!

N2 är spelvärt, helt klart !
Kan du reglerna till EON så är det inga problem att spela N2 heller. Sök gjärna åxå på gammla trådar & se vad som sägs om frågan.
 

SoC

Veteran
Joined
30 Apr 2001
Messages
158
Location
stockholm swe
Definitivt, enda nakdel jag kan säga är att strider kan ta väldigt lång tid detta kan dock åtgärdas med tärningsrassel(SE Drakens Tand #1).
 

Tegrevan

Veteran
Joined
26 Sep 2000
Messages
134
Location
Norrland
Köp det om du vill kunna spela antingen våldsfixerat gatudrägg eller megakorporatsanställd som styr över många människors liv. En av spelets styrkor är just att man kan spela nästan vad som helst i den futuristiska värld det utspelar sig i utan att det blir likadant från tillfälle till tillfälle. Det som är mindre bra är att stridssystemet kan dra ut enormt i tid, har själv hållit på ett par timmar med en enda strid, att boken håller sämre kvalité och rasar sönder tämligen omedelbart samt att det kan vara lätt beroendeframkallande...
 
Top