Nekromanti NeoTech!!!

G

Guest

Guest
är det VÄRT att köpa NeoTech för typ 250:-?

Det är helt klart värt att köpa. Helt underbart spel...
250 kronor är något billigare än vad du får ge i NG shoppen (299:)...

/Tiamel
 

Emil

Hero
Joined
20 May 2000
Messages
1,321
Location
Malmö, Sweden
Kanske dumt att fråga på ett Neotech-forum, eftersom merparten av alla här kommer svara "JA!". Precis som jag tänker göra nu: "JA!"

/Emil
 

WHaLe

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
914
Location
Göteborg
Nej..

Det är onödigt att ha tre exemplar...

WHaLe - Som förutsätter att alla har två =)
 
G

Guest

Guest
Jodå det är ett utmärkt spel. Till de dåliga sidorna hör att världsbeskrivningen är så gott som icke existerande. En annan sak du måste vara berädd på e att bladen kommer att falla ut... tro mig jag vet vad jag talar om, jag ska faktist ta och slå hål i alla bladen nu och sätta in dem i en pärm...

Mvh Ezzy
 

Emil

Hero
Joined
20 May 2000
Messages
1,321
Location
Malmö, Sweden
Till de dåliga sidorna hör att världsbeskrivningen är så gott som icke existerande.

Det finns gott om världsbeskrivande i grundboken, visserligen är den tämligen övergripande, men jag räknade till cirka 40 sidor. Det är inte lite, åtminstone om du jämför med Eon... /images/icons/smile.gif

En annan sak du måste vara berädd på e att bladen kommer att falla ut... tro mig jag vet vad jag talar om, jag ska faktist ta och slå hål i alla bladen nu och sätta in dem i en pärm...

Beror helt på hur man behandlar boken. Eftersom jag frilansar åt Neo så har jag använt den en hel del i mitt "arbete" vilket lett till att den legat upp rätt mycket. Antydningar till att sidorna från och med företagsbeskrivningarna ska rammla ut finns, men detta är å andra sidan den enda Neogames boken som börjat gå sönder för mig - och då har jag ändå haft Eons grundbok sedan hösten 1996.

/Emil
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,420
Mina sidor sitter som klistrade...

Inga tendenser alls på att ramla ur ännu... men den är ju lite för tjock för en pocket så det kommer nog att hända för elelr senare...

chrull
 

Emil

Hero
Joined
20 May 2000
Messages
1,321
Location
Malmö, Sweden
Klart jag gör! Och den håller utmärkt!

Visserligen har jag inte kånkat runt med den särskilt mycket, utan mest haft den hemma, men ändå.

/Emil
 

CN(N?)

Veteran
Joined
23 Aug 2000
Messages
31
Location
Ö-vik
nej, jag visste bara priset som en kompis sa till mig och det va runt 250-260:- men,
jag skrev T-Y-P: typ250:- så klaga inte!

<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by CN(N?) on 2000-08-29 19:28.</EM></FONT></P>
 
G

Guest

Guest
jag skrev T-Y-P: typ250:- så klaga inte!

Det var inte menat som att klaga. Jag trodde du hade fått ett erbjudande att köpa N2 för 250:- och påpekade att det var billigare än att köpa den i NG:s handel där den kostade 299:-. Det var inte menat som att klaga utan bara att upplysa om att för 250:- så är det inget dåligt köp.

/Tiamel
 
Top