Nekromanti Neotech mm

figge

Veteran
Joined
2 Apr 2017
Messages
13
Skänkes:
Western, första utgåvan med spelledarskärm. Hyfsat skick, inga tärningar
Neotech regelboken, första utgåvan. Fint skick.

Säljes:
In Nomine 1:ed, Steve Jackson Games. Nyskick 100 kr

Har följande rollspel från Äventyrsspel lägg ett bud om du är intresserad:
Chock, fint skick - hel låda
 

figge

Veteran
Joined
2 Apr 2017
Messages
13
Visst, jag kan lägga upp bilder. Fixar under morgondagen.
Medföljer: Äventyr "Skräckens tre ansikten" och ett nästan fullt block rollformulär.
Boxen är i stort sett utan skavanker och innehållet i fint till utmärkt skick.
Regelboken har kartplast på omslaget.
 

lilonjo

Veteran
Joined
28 Sep 2016
Messages
73
Jag tar gärna western+SL-skärm... och om yokowermland ångrar sig ang. Neotech tar jag gärna den med. Hur mycket vill du ha och hur vill du ha betalt?
 

figge

Veteran
Joined
2 Apr 2017
Messages
13
grolin;n229277 said:
Vad vill du ha för Chock inklusive frakt?
Jag hade hoppats på ett bud...

Med tanke på att det är över 30 år gammalt och nästan i nyskick så tycker jag 700 + frakt känns rimligt.
 

figge

Veteran
Joined
2 Apr 2017
Messages
13
lilonjo;n229420 said:
Jag tar gärna western+SL-skärm... och om yokowermland ångrar sig ang. Neotech tar jag gärna den med. Hur mycket vill du ha och hur vill du ha betalt?
Jag bor i Örebro men är i Stockholm då och då, t.ex. imorgon. Ifall du bor i närheten så kan jag ta med lådan till jobbet. Alternativet är väl att jag postar spelet och att du swishar pengar för portot.
 

lilonjo

Veteran
Joined
28 Sep 2016
Messages
73
figge;n229445 said:
Jag bor i Örebro men är i Stockholm då och då, t.ex. imorgon. Ifall du bor i närheten så kan jag ta med lådan till jobbet. Alternativet är väl att jag postar spelet och att du swishar pengar för portot.
Hej! Tyvärr är jag inte så ofta uppåt landet (jag bor i Karlskrona). Skulle du ha möjlighet att skicka så hade det varit toppen! Ska vi ta detaljerna via PM?
 

grolin

Veteran
Joined
18 Mar 2014
Messages
37
Det är tyvärr lite för högt för mig med tanke på inplastningen av regelboken och flera sidor är uttagna ur böckerna.
 

figge

Veteran
Joined
2 Apr 2017
Messages
13
grolin;n229605 said:
Det är tyvärr lite för högt för mig med tanke på inplastningen av regelboken och flera sidor är uttagna ur böckerna.
Som sagt, lägg ett bud
 
Top