Nekromanti Neomail

Hartland

Warrior
Joined
8 May 2003
Messages
384
Location
Umeå
Trevligt mail man fick och man är ju alltid glad att Krigsherren har gått i tryck. Man kan bara hoppas och se fram emot denna modul.

Emailet väcker dock vissa frågro. Vad är det för månadserbjudanden de pratar om?
Och (nästan viktigare :gremgrin: ) varför fick jag två mail?

/Hartland - remindern i början av ff11 behövs
 

AnVili

Warrior
Joined
1 Dec 2003
Messages
246
Jag fick ett mail så för mig stämmde allt, längtar redan till nästa mail. :gremcrazy:
 

DesertRain

Hero
Joined
18 Oct 2005
Messages
1,008
Location
Lund
krigsherren

Har fått mailet men förbeställde för någon vecka sen. längtar till den 10:de :gremlaugh:
 

k7e9

Hero
Joined
10 Jul 2005
Messages
808
Location
Göteborg
Jag fick bara ett mail... *hmmh*
Du kanske anmält dig till mailinglistan två gånger?? Eller något sådant..? Det e ju möjligt... Kanske...
 

haltageten

Dum inuti huvudet
Joined
11 Apr 2004
Messages
578
Location
Stockholm
Det går att anmäla sig så att man hamnar på en så kallad "mailing list", vilket leder till att du får nyhetsbrev per mail av Neogames.

- Jocke, informerar.
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Eftersom jag också fick två mail...

...så stödjer jag till fullo denna förklaring. :gremsmile:
 

Legion

Warrior
Joined
22 Oct 2002
Messages
221
Re: Eftersom jag också fick två mail...

Jag vill naturligtvis inte på något sätt förringa er makalösa skönhet eller imponerande kompetens, men det skulle kanske eventuellt kunna bero på en sammanslagning av 2 mailinglistor med en del adresser som florerat i båda. Och om man tänker sig att det kanske finns x antal adresser (tusen +) så kan det ju ta ett tag att gå igenom alla och ta bort dubletter. Jag skulle tro att det i så fall i dagsläget har sorterats ut i bokstavsordning fram till "J" när det blev dags att skicka ut ett listbrev. Men vad vet jag?
Allt det här är bara antaganden naturligtvis. Förmodligen beror det helt enkelt på att ni är snyggast och bäst! :gremwink:
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,931
Location
Sandukar
Re: Eftersom jag också fick två mail...

Snygghet och kompetens baserat på efternamn, herr Vässmar? Jag känner en subjektiv konspiration i näsan, på min ära.
 
Joined
4 Nov 2004
Messages
27
Location
Malmö
Re: krigsherren

Har nu också beställt krigsherren... Kunde inte låta bli när jag såg att diverse stridformulär lagts ut på neogames hemsida, var ju bara tvungen att kunna använda dessa :gremlaugh:

Egentligen ville jag bara säga att jag är imponerad över aktiviteten på neogames sedan ägarbytet, och för att stödja denna nya anda, kommer jag att köpa alla nya moduler som släpps, för att göra mitt så att produktionen/produktiviteten inte stannar av.

Cerez
 

Marcus J

Hero
Joined
8 Oct 2003
Messages
950
Location
Göteborg
Förslag (OT)

Är det inte smidigare att bara köra någon slags program som jämför två lister och plockar ut dubletter? Eller kollar igenom en lista efter dubletter. Jag kan nästan (lite osäker på vissa punkter, men hade nog kunnat lösa dem om tid och ork fanns) göra ett sådant och jag är bara semidatornörd.

/Marcus
 

Legion

Warrior
Joined
22 Oct 2002
Messages
221
Re: krigsherren

Det uppskattas mycket!
Vi ska göra vårt bästa för att du ska få många högkvalitativa produkter att lägga dina pengar på :gremlaugh:
 

Legion

Warrior
Joined
22 Oct 2002
Messages
221
Re: Förslag (OT)

Jo, det hade nog gått att ordna förhållandevis lätt. Men samtidigt så är det i det här fallet en engångsföreteelse att gå igenom listan, så förmodligen så går det nog snabbare att köra det manuellt.
 
Top