Nekromanti Neogames forum...

The_shadow

Warrior
Joined
13 Mar 2002
Messages
330
Location
Lidköping, Västergötland
skulle jag vilja ha. där kan man fråga neogames om deras kommande moduler, ge dem kritik osv.
sedan om man har frågor om ett specifikt spel ex Eon så ställer man naturligtvis dem i respektive forum.
är det fler som håller med mig?
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
"skulle jag vilja ha. där kan man fråga neogames om deras kommande moduler, ge dem kritik osv.
sedan om man har frågor om ett specifikt spel ex Eon så ställer man naturligtvis dem i respektive forum.
är det fler som håller med mig?"


Varför kan du inte ställa frågor om kommande moduler (iom att dessa by default är till ett specifikt spel) eller kritisera Neogames i respektive forum? Det gör ju folk idag, och det funkar fint.
 

The_shadow

Warrior
Joined
13 Mar 2002
Messages
330
Location
Lidköping, Västergötland
jo iofs, nu har jag dock en fråga till Neogames och eftersom den här tråden redan är uppe så tar jag den här, jag gjorde en beställning av Riddaren i fredags, har den blivit registrerad?

det är för övrigt sådana frågor man kan ha i Neogames forumet.
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
"jo iofs, nu har jag dock en fråga till Neogames och eftersom den här tråden redan är uppe så tar jag den här, jag gjorde en beställning av Riddaren i fredags, har den blivit registrerad?"

Sådana frågor tas lämpligen i epost till Neogames själva, till exempel på adressen info@neogames.se. Enligt min ringa åsikt så hör sådana frågor inte ens hemma på ett forum - det är privat korrespondens mellan en kund och Neogames, inte något som är uppe för allmänt betraktande.

Förmodligen får du dessutom svar fortare via epost.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: kommer Phobia få ett forum? [nt]

Beror väl på om Neogames vill att vi skall ha deras officiella Phobia-forum.

/Seinet Wintermute - Är hemma på lunch
 

UnConnected

Veteran
Joined
10 Apr 2002
Messages
162
Location
Göteborg
Re: kommer Phobia få ett forum? [nt]

Borde vara dummt om de inte lägger forumet här. Eon har ju ändå bland det högsta trycket av alla forum här så poteniella phobia köpare borde ju hitta hit förr eller senare.
 

Jake Steele

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
389
Location
Göteborg
Re:Varför inte Skräckforumet?

Varför ska Phobia inte läggas under skräckforumet?
Det kommer antagligen att jämföras med andra skräckrollspel och mycket av det som skulle frågas på ett Phobia forum är allmängiltigt för all skräck. Då menar jag frågor om stämningsmusik, hur man skrämmer spelare m.m.
Visst om Phobia får en väldigt stor anhängarskara och Neogames vill att spelet skall ha ett eget forum så skaffa ett.
Men med tanke på hur många spel som redan diskuteras på skräckforumet (Cthulhu, Vampire, Kult) så är det inte alltför högt tryck på forumet, så det rymmer nog ett spel till.
Jag tror inte att det är någon nackdel för varken Phobia som spel eller Neogames om man använder sig av ett forum där alla intresserade redan tittar.

-örn
 
Top