Nekromanti Neogames blogg uppe!

Legion

Warrior
Joined
22 Oct 2002
Messages
221
Vi har nu en blog liggande ute. Vi ska nu lättare kunna uppdatera med information om vad som händer när det gäller våra spel och företaget.

Hoppas vi ser er där!

Neogames blogg
 

Poseur

Swashbuckler
Joined
16 Jan 2007
Messages
2,233
Location
Falun
oooh ,,, ooh... jag tycker om... Ge mig mer!

/poseur börjar återfå sitt förtroende för neogames
 

Regmolar

Swashbuckler
Joined
30 Mar 2006
Messages
2,062
Underbart arbete från Neogames (dvs din, antar jag? :gremwink: ) sida! Det känns verkligen bra att vi fick gehör för förslaget om en blogg så pass snabbt; det gör verkligen ett bra intryck!

Älskade lekaren till både bild och koncept, förresten.

EDIT: Är det meningen att bakgrunden ska vara svart? Framför allt var det väldigt svårt att läsa den blå texten som använts i CJS inlägg om sidfördelningen i Jargien-modulen.
 

Ezping Orm

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,184
Location
Lunden, Göteborg
Re: Fursten af Wisby

Vad är detta!? Ett nytt brädspel från Neogames minsann. Det här vill vi veta mer om. Något för bloggen kanske?
 

Legion

Warrior
Joined
22 Oct 2002
Messages
221
Re: Fursten af Wisby

Jo, det kommer att komma mer information om det. Just nu är det ett projekt som är spelbart för egen del, med temporära pjäser och brickor och spelplan, men det behöver mer tid innan man riktigt kan sätta fingret på vad som behövs konstruktionsmässigt, och framför allt vad det kommer att landa på i tryck. Det är ju lite ny mark för mig, när man plötsligt ska hitta ställen att tillverka pjäser och attiraljer, hitta tryckerier som jobbar med tjockare papp, kartonger mm.
Men jag kommer att uppdater er på detta framöver.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Se där ja..
Trevligt att di skaffat en blogg. Sidan är bokmärkt & bör följas ganska frekvent från mig.
 
Top