Nekromanti (Neo) se hit!

Joined
1 Oct 2002
Messages
926
Location
Lund, Skåne
För cirka en och en halv månad sedan blev jag lovad ett förläningsformulär, borgformulär + KV-formulär som skulle vara nedladdningsbara, men jag har inte sett skymten av detta. Så jag undrar: har jag varit extremt klantig och missat det, eller är det Neogames som har missat det?

Om det är Neogames som har missat det, skulle ni då snarast kunna lägga upp dem?

Mvh Victor Palm...

...Som har fått vänta rätt länge nu med att göra sin adelsman-rp.
 

Emil

Hero
Joined
20 May 2000
Messages
1,321
Location
Malmö, Sweden
Hur svårt kan det vara att skriva på ett vanligt papper så länge? Du kan inte förvänta dig att ett företag ska lägga ner all annan produktion med omedelbar verkan bara för att göra en av sina kunder nöjda, speciellt inte då formulären redan finns för kopiering i böckerna.

De kommer i sinom tid, när Calle har en eftermiddag över - t.ex. när sjöfararmodulen (och vad det nu mer är) skickats till tryckeriet.

/Emil
 

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Joined
12 Dec 2001
Messages
3,026
Location
Uppsala
Klaga inte, det är gratis.

Klaga inte, det är gratis.
CJS är inte dum i huvudet, tvärtom. Han har inte glömt dom där formulären, och han kommer att lägga upp dom så fort han har tid/ork/lust. Tills dess får du hålla i dig, och kanske gå och köpa formulär, eller ladda ner tredjepartsformulär från någon hemsida.
Eller göra egna.

/Naug
 

Klon

Hero
Joined
1 Aug 2000
Messages
1,424
Location
Sverige, Örebro
Alltså värst vad nitisk man kan vara... killen frågade ju bara om det var något somn hade glömts av, är inte det ganska oskyldigt när nån hade sagt till honom att det skulle komma snart. Han vet ju inte som jag att snart för neogames är om sisådär ett år eller två :gremtongue:

förästen, även om det nu finns för kopiering betyder det inte att alla har tillgång till det själva, annat än för ibland allt för dyra kostnader (tänker då mest på hur mycket man är villig att lägga ut)
 

PubisFlarup

Veteran
Joined
5 Dec 2002
Messages
50
Location
Tidaholm
Re: Klaga inte, det är gratis.

Ja jag säger som krille en gång sa: "CJS är ju inte direkt vår snabbaste korrespondent"
 
Joined
1 Oct 2002
Messages
926
Location
Lund, Skåne
Du behöver faktiskt inte vara otrevlig...

Dessutom så förväntar jag mig inte att ett företag skall lägga ner all annan produktion med omedelbar verkan bara för att göra en av sina kunder nöjda, utan bara att företaget håller vad dom har lovat. Skyll på CJS istället för att skylla på mig, han har faktiskt bett om att vi skulle påminna honom om han inte fått upp dem till jul, eftersom att han då antagligen hade glömt bort det.

Vill du ha bevis så kan du få det här

Mvh Victor Palm...

...känner sig sårad... :gremlaugh:
 

Surukai

Warrior
Joined
3 Dec 2002
Messages
300
Location
Göteborg
Re: Du behöver faktiskt inte vara otrevlig...

Medhåll!

Allt kommer förr eller senare men det är ett faktum att "glömska" personer ibland kan behöva lite påminnelser. Jag själv glömmer vilken dag det är ibland...
 

Favelan

Veteran
Joined
14 Apr 2002
Messages
58
Location
Strömstad
28/3?

Jag är precis som du oerhörd förväntansfull och i behov av de formulärer som CJS lovade. Förhoppningsvis tror jag att de kommer ut när han är klar med Sjöfarare&Pirater, vilken jag sannerligen önskar att han skulle prioritera då jag och flera andra väntat i över ett år på denna modul.

Så håll ut!!! de borde komma iaf innan sommaren

/Favelan
 

Hanoi

Veteran
Joined
5 Jan 2003
Messages
79
Location
Lidingö
fan vad familiär du låter. med tanke på din sida lär ju inte neogames vilja ha med dig å göra. :gremwink:
 

Emil

Hero
Joined
20 May 2000
Messages
1,321
Location
Malmö, Sweden
Re: Du behöver faktiskt inte vara otrevlig...

Det var inte meningen att låta otrevlig, jag ville bara förklara hur saker och ting ligger till. Jag kan bara inte förstå hur du kan sitta och vänta på att göra en rollperson bara för att forumlären inte finns för nedladdning utan bara i boken.

Om målet var att påminna CJS vore det väl ett betydligt bättre metod att maila till honom eller ringa (vilket brukar vara effektivare...). Det hela hör ju inte precis hemma på ett webbforum.

/Emil
 
Top