Nekromanti Nemesis - En era av krig

Krigeus

Veteran
Joined
23 Oct 2000
Messages
135
Location
Luleå, Sverige
Hejsan...
Snart så har jag mitt eget rollspel Nemesis klart. Och nu ville jag kolla huruvida folk är intresserade av att titta igenom delar av arbetet för att ge egna synpunkter (det är pdf filer vi pratar om nu) det skulle vara värdefullt eftersom jag för närvarande känner att en utomståendes åsikter kan vara till stor hjälp.

Det jag kan ge ut för närvarande är Stridssystemet och Färdighetsreglerna...

Dessa är dock tagna ur sitt sammanhang och kanske inte är helt förståeliga men delavsnitten är påväg...

Kontakta mig för att få veta mer...

MVH
Robin
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
Jag kan kolla

Jag kan kolla på ditt alster!

*visk visk* Varför på Sci-fi-forumet? *visk visk*
 

Krigeus

Veteran
Joined
23 Oct 2000
Messages
135
Location
Luleå, Sverige
Re: Jag kan kolla

Bra...kontakta mig via mejl så får du filerna skickade till dig...
Och anledningen till att jag lade in detta på sci-fi forumet är den att jag ville kolla gensvaret från de som är intresserade av det...blir oftast bättre då.
 

Krigeus

Veteran
Joined
23 Oct 2000
Messages
135
Location
Luleå, Sverige
Re: Liten undran

Ja, du...har inte tänkt på det så mycket men eftersom det utspelar sig i en mörk och våldsam framtid så...

Och sen är det väl ett ballt namn antar jag.

Men det har nog inte så mycket att göra med människan högmod på det sättet. Men de har råkat i blåsväder en och annan gång. Nemesis kan som bekant även användas som benämning på ens värsta fiende en sorts hämnare eller något liknande. Och en sån finns, eller jag ska väl snarare säga att det finns två. Inte riktigt säker på den punkten ännu.
 
Top