Nekromanti Namngenerator

Snow

Swashbuckler
I Feuflux anda lägger jag upp en namngenerator här. Den är simpel. Använd den lista med ca 4000 fantasynamn som ligger i textrutan. Tryck på knappen. Eller ersätt namnen med dina egna. Tryck på knappen.

Det går att plocka hem till den egna datorn eller dropboxen. Man kan enkelt ersätta namnen i textrutan och få sin egen generator.

Jag har lite olika planer för detta. Ladda olika namnlistor med hjälp av knapptryckningar. Lite mer flexibel tolkning av namnen i listan. Programmet fyller konstant en valfritt stor matris med namn. Tryck på ett namn för att byta det mot ett nytt. Utskrift. etc.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/33454172/namegen/index.html

Det är bara givet ett minimum av kärlek hittils så det kanske hänger din browser.

Kul! :smile:

Jag har grubblat på en namngenerator som jag kunde bygga ihop med mitt mindmap-program så att alla personer kunde få ett slumpat namn via den, men inte kommit längre än den tanken. Steg 1 är ju hur som helst att hitta en lång lista med vettiga namn att sno... eh, låna.

Feuflux;n69928 said:
Kul! :smile:

Jag har grubblat på en namngenerator som jag kunde bygga ihop med mitt mindmap-program så att alla personer kunde få ett slumpat namn via den, men inte kommit längre än den tanken. Steg 1 är ju hur som helst att hitta en lång lista med vettiga namn att sno... eh, låna.

Tja, Nomino har ju ett gäng ifall du vill ha...

Trevligt. En del namn i den förskrivna listan har tecken som inte visas korrekt, utan det blir bara ett ?. Jag kör Firefox 35.0.1.

Back