Nekromanti Nakna tjejer här

Vindhand

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,253
Location
Stockholm
Jag är oxå kompis med Donnie som skrev "sex"(mitt tips) som ämne.

Man skulle ju kunnat to att du i såfall skulle lärt dig av hur folk reagerade på den fåniga rubriken och undvikit samma tilltag själv... Nåja...
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
<I>Jag behöver magiskolor, magi i magiskolorna, städer, yrken, m.m.</I>

Magi om hur man trollar bort kläderna från tjejer, alltså? (-:

<I>OBS! Nu tid och seriösa saker</I>

Nutid..? Ok.
Städer: Sundsvall, Linköping, Umeå...
Yrken: Busschaufför, affärsbiträde, socialsekreterare.

--
Åke
 

SKIN69

Warrior
Joined
9 Aug 2000
Messages
308
Location
SKövde
Nu barkar det rakt åt helvete...

...med forumet. Kan sådant här tillåtas?
Detta förstör forumets seriösa image, jag anar början på en negativ trend. Se t ex på irc där de flesta använde sig av seriösa nick för ett par år sedan. Plötsligt började "kåt_kille" och "stora_bröst_13" smyga sig in och de blev fler och fler, nu är det helt omöjligt att slippa dom.

/SKIN69 -This is your boss skinhead speaking
 

sinisa

Veteran
Joined
26 Jun 2000
Messages
99
Håller med! (NT)

Såna grejer hör hemma på aftonbladets chat eller nått.

/sinisa
 

Pendragon

Swashbuckler
Joined
5 Aug 2000
Messages
3,030
Location
Malmö, SKÅNE
ett tips, sluta sprida sådana tips... det här forumet är inte såpass stort att alla poster inte läses, sådana rubriker är onödiga och enbart störande.

fortsätter denna trenden, så kommer jag nog kräva lite resolut tillrättavisande från moderatorernas sida.

japp... jag är en gnällspik ibland

"Pendragon - en urblåst idiot som blev den förste att skjutas när revolutionen kom"
 

Pendragon

Swashbuckler
Joined
5 Aug 2000
Messages
3,030
Location
Malmö, SKÅNE
x-men

magi har väl en rätt underordnad roll i x-men... även om den förekommer här och var i marvels universum så är just x-men nästan exklusivt mutanter (undantag för t ex longshot).
Vad jag vet är den enda med magiska krafter som haft med x-men att göra var illyana rasputin, colossos lillasyster, som var medlem i new mutants innan hon förvandlades från tonårsbabe tillbaks till sexåring efter infreno iirc...

hatten kan säkert tillrättavisa mig om jag har fel....

"Pendragon - en urblåst idiot som blev den förste att skjutas när revolutionen kom"
 

Maggan

Swordsman
Joined
7 Feb 2001
Messages
746
Location
Ekshärad i Värmland
Re: x-men

OK, då förstår jag... Men det skulle va kul å göra ett eget X-Men rollspel, eftersom rollspelet Marvel är en allt för stor besvikelse.

"In God they believe, but in Metal we trust"
 

Hjonas

Veteran
Joined
12 Oct 2000
Messages
128
Location
Örebro
Re: Nu barkar det rakt åt helvete...

Tss.. .får väl lägga in ett forum som heter "Ragga rollspelare". eller nåt.. :)

/HJonas

[ Excutioner - Slayer of the light. Desecrator, Violator, Devastator - Messenger of Death ]
 

Eleas

Hero
Joined
31 May 2000
Messages
855
Location
Malmö
Re: x-men

"Vad jag vet är den enda med magiska krafter som haft med x-men att göra var illyana rasputin, colossos lillasyster, som var medlem i new mutants innan hon förvandlades från tonårsbabe tillbaks till sexåring efter infreno iirc..."

Tja, det stämmer, såvida du inte räknar med Amanda Sefton, Nightcrawlers flickvän, såklart.

--
Björn
, wesserbisser

"I can't accept that someone can be that stupid and not accidentally kill themselves."
---C.S.Strowbridge
 

Pendragon

Swashbuckler
Joined
5 Aug 2000
Messages
3,030
Location
Malmö, SKÅNE
Re: x-men

men han var väl inte x-men medlem när han dejtade henne? det var väl när han och shadowcat var i england?

rätta mig om jag har fel... din messerschmitt där

"Pendragon - en urblåst idiot som blev den förste att skjutas när revolutionen kom"
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,301
"japp... jag är en gnällspik ibland"

Men med all rätt. Det finns inget värre än internetforum som genomsyras av förpubertila snuskigheter.
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Jag vill spela en halvfinsk multiclassed bibliotekarie/översättare med rollspelsnisse som prestige class... eller vänta nu... glöm det!

Nightowl

"No point selling out in the roleplaying industry. I mean there's no money."
Johnny Nexus
 

Eleas

Hero
Joined
31 May 2000
Messages
855
Location
Malmö
Re: x-men (OT)

"men han var väl inte x-men medlem när han dejtade henne? det var väl när han och shadowcat var i england?"

Njaä. Han var tillsammans med henne under tiden när Jean Grey dog, under tiden för Dire Wraiths och vidare, om jag minns rätt.

"rätta mig om jag har fel... din messerschmitt där"

Ha! You vere wrong! Do it again und ve vill cut off your Johnson. /images/icons/smile.gif

Ahem...

--
Björn


"Vere's ze money Lebowski?"
--The Big Lebowski
 

Pendragon

Swashbuckler
Joined
5 Aug 2000
Messages
3,030
Location
Malmö, SKÅNE
Re: x-men (OT)

ämlans, den period är väldigt vagt dokumenterad i min marvelsamling....

"Pendragon - en urblåst idiot som blev den förste att skjutas när revolutionen kom"
 

Eleas

Hero
Joined
31 May 2000
Messages
855
Location
Malmö
Re: x-men (OT)

"ämlans, den period är väldigt vagt dokumenterad i min marvelsamling...."

Aaaargh! Det var ju då X-Men var bra! /images/icons/smile.gif

--
Björn


"I'm not anti-math, I'm anti-thinking."
--Lord Edam de Fromage
 
Top