Stora diskett-dagen! 5.25"!Idag, på Internationella Nörddagen, fyller föreningen 7 år!Det är ingen slump att det blev just det datumet
![]()
Discord är oftast det enklaste. Men om det finns några särskilda önskemål tar jag gärna emot demJag och min son planerar att komma den 24:e. Om man ska försöka få till något rollspel, är det genom discord man ska kolla hur planen är för lördagen?
Inget speciellt önskemål, helst inte Shadowdark då det är det vi spelat mest (sen tror jag inte Oskar misstycker, men det är mer att jag tycker han borde prova andra grejer ocksåDiscord är oftast det enklaste. Men om det finns några särskilda önskemål tar jag gärna emot demEftersom det är ett spellovshäng tänkte vi ha extra mycket öppet/prova-på.
Ändå cool unge som är överutsatt av Shadowdark!Inget speciellt önskemål, helst inte Shadowdark då det är det vi spelat mest (sen tror jag inte Oskar misstycker, men det är mer att jag tycker han borde prova andra grejer också). Han är åtta och jag tänkte se om det skulle kunna finnas något vi skulle kunna hoppa in i tillsammans.
Hans trollkarl GiggyMango (!) är väldigt förtjust i Burning Hands.Ändå cool unge som är överutsatt av Shadowdark!
Hjältarnas tid och DnD5.5e kommer troligtvis att spelasInget speciellt önskemål, helst inte Shadowdark då det är det vi spelat mest (sen tror jag inte Oskar misstycker, men det är mer att jag tycker han borde prova andra grejer också). Han är åtta och jag tänkte se om det skulle kunna finnas något vi skulle kunna hoppa in i tillsammans.