rollspelspiraten
Hero
Svaret till den frågan är självklar, alternativet finns inte för att det vore en omöjlighet. Heroquest suger inte punkt. Punkt!Säger som alla nadra: Varför finns inte svaret "Heroquest suger!" att välja?
Har svarat nu iaf!
Svaret till den frågan är självklar, alternativet finns inte för att det vore en omöjlighet. Heroquest suger inte punkt. Punkt!Säger som alla nadra: Varför finns inte svaret "Heroquest suger!" att välja?
Har svarat nu iaf!
Det kan nog stämma. Vi är ena jäkla gamlingar här inne.När jag reggade mig som 16åring så kändes det som jag var yngst på forumet.
Nu som 33åring så vet jag att det finns några som är yngre än mig, men det verkar inte vara så många som kan skulle kunna hoppas på.
jag tror att medelåldern de senaste 16åren har ökat med ca 15år
Japp. Jag själv är betydligt äldre nu än tidigare, och de flesta andra som jag känner också. Det är nog egentligen bara Oldtimer som fortfarande är Oldtimer.Det kan nog stämma. Vi är ena jäkla gamlingar här inne.![]()
När jag reggade mig som 16åring så kändes det som jag var yngst på forumet.
Nu som 33åring så vet jag att det finns några som är yngre än mig, men det verkar inte vara så många som kan skulle kunna hoppas på.
jag tror att medelåldern de senaste 16åren har ökat med ca 15år