Rangertheman
Myrmidon
Jag också...Jag har stigit en hel ålderskategori ju![]()
Jag också...Jag har stigit en hel ålderskategori ju![]()
Klickade på länken och nu blev jag påmind om att även jag blivit äldre och gått upp en kategori... Vem gav tillåtelse till att öppna Pandoras länkJag har stigit en hel ålderskategori ju![]()
70 barre, det skojar man ändå inte bort! Tack för att du delar med dig.* Jag fyller 70 i maj. Någon som matchar det?
* Personligen spridd över Gävle och Åland
* Och TV har jag varit i, fast inte som rollspelskonstruktör tror jag
* Yrket veterinär är jag kanske ensam om här?
* Mina titlar är jag definitivt ensam om: Pashishu Brior Mörtsnarg da Nontonia, sockersättare av den heliga sylten och bärare av den bjällrande hatten samt riddare av Lorenzburgs flammande orden – i dessa egenskaper Trakoriens ambassadör till Lorenzburg!
Gissar på någon typ av övre mellanskikt? 47 år ung.* Vilka åldrar har vi här på forumet? Vem är yngst kontra äldst?
Jag har, men inte om rollspel. Däremot har jag snackat om rollspel i radio.* Hur många av våra användare har synts i tv-rutan?
Örebro. Nära till det mesta med andra ord.* Hur är vi spridda över landet/världen?
Arbetar som rehabiliteringspersonal på ett boende för folk med schizofreni, så jag tillhör kategorin vårdpersonal.* Av våra arbetande medlemmar vilken yrkesgrupp/titel är högst (skriver man så?) representerad?
Det var någon fd admin som valde att få sitt konto raderat en gång för länge sedan. Kan han ha hetat Johnny kanske? Och haft vit färg? Mycket möjligt att han var en sådan där supertidig reggad då.Kan vara så. Det är inte någon som bannats i alla fall, för de ligger kvar i systemet.