Nekromanti Nåt tips?

Kanturi

Swordsman
Tjaba Eonspelare... *hihi*
Jag undrar om det är nån som har nåt bra tips på nån bok som jag ska köpa. Vi i min spelgrupp har de flesta böckerna men jag vill skaffa någon av dem som är kvar och verkar bra. De vi har är: EON II, EON III, Vapenmästarem, Mystik och Magi, hela atlasboxen, Barbarer och Människofolk, Diamantäpplet, Regnsynd, Religioner: Gudarnas kamp, Tiraker: Mörkrets döttrar, Consaber, (snart) Sjöfarare och Pirater, Legender och Hemligheter, Monster i Mundana och Alver: Förbannelsens folk(borta :gremfrown: ). Jag vill dock inte ha Vandöda och Nekromanti... :gremsmirk:

Gastono

Hero
Dvärgar har jag inte använt SÅ jättenycket men det är en skön känsla i denm och man får en del ideer till kampanjer och liknande tycker jag.

Så, dvärgar tycker jag att du kan betala en slant för...

Kanturi

Swordsman
k, tack. Jag har just snackat med min mamma och hon ska typ fixa Riddaren, Sjöfarare och Pirater och så ska jag själv skaffa Vandöda och Nekromanti(jag vet att jag skrev att jag inte ville ha den men jag var just på S-F bokhandeln i GBG och kollade lite i den och jag såg att den varkade intressant, kul att skaffa lite mumier liksom :gremtongue:)...

Gastono

Hero
Re: Nåt tips? [OT]

Om du är i gbg kan du gå till traditon istället, 20-30:- billigare där på moduer, (vanligtvis)....

Ändringen var ett tilläg av ot i titeln.

DeathJester

Veteran

Tänkte bara påpeka att jag har fått det motsatta intrycket. EON-boxen och Atlas-boxen var 10kr billigare på SF till exempel.

Gastono

Hero

Jaså?
Jag köpte barbarer & människofolk för 220-230:- nånting på SF då den bara kostade 199:- på tradition.

Gastono

Hero

Mjo, tänkte väl det.. men om du skall köpa boxar kanske du skall gå dit iaf.