Nekromanti Nån som läst...(Spoiler)

Farbror Funkus

Warrior
Joined
6 May 2003
Messages
320
Location
Hemma hos Faster Funkus?
....Nya Harry Potter boken.

Den dög väl, det ända jag stör mig på är att Cho Chang är rent utsagt Psykhemsfall.
Resten av boken var hyfsad.
Skulle därimot vilja att någon försvar mot svartkonst lärare stanna.
Tycker därimot att nya roliga karaktärer kommit till.
Ett exempel är Tonks.
Ett annat är Mundungus.
Slutet var också lite halv taskigt.
Profesia!!!

Brolin e stabil.

/Funkus.
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,930
Funkus, det blir bättre om du skriver vad som ditt inlägg spolierar. Som det står nu så vet ingen vad det handlar om och kan därför inte läsa det utan risk att få något förstört för dem.

Nåja, jag fick väl skylla mig själv då min nyfikenhet drev mig att läsa inlägget i varje fall och få senaste Potter förstörd :gremmad: (tur att jag bara hann med ett par rader)
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,917
Location
The Culture
Nåja, jag fick väl skylla mig själv då min nyfikenhet drev mig att läsa inlägget i varje fall och få senaste Potter förstörd (tur att jag bara hann med ett par rader)
Jag läste hela inlägget och vet inte mycket mer om boken än jag gjorde innan. Det är ju inte direkt så att han faktiskt avslöjar något som händer i den.

/tobias, som väntar med att läsa boken tills han får göra det gratis
 

Greymourn

Swordsman
Joined
28 Jan 2001
Messages
593
Location
I en stad i ett län etc.
"Nåja, jag fick väl skylla mig själv då min nyfikenhet drev mig att läsa inlägget i varje fall och få senaste Potter förstörd (tur att jag bara hann med ett par rader)"

..åh nej, det var minsann J.K Rowling som förstörde böckerna... Hon skrev dem ju... :gremlaugh:

Ge mig ett Harry Potter forum och jag skall kräkas...
 
Top