WRNU Några frågor om rollspel.nu

Anders

Hero
Joined
1 Apr 2001
Messages
822
Location
Göteborg
Jag funderade på några saker om webbplatsen:
*På den blå ytan överst på sidan finns en rubrik som heter Home. För mig är den inte klickbar. Är något fel eller ska det vara så? Vad är "Home"?
*När jag tittar på forumen på via mini iphone ser jag inte signaturer i inläggen. De syns däremot när jag läser via datorn. Ska det vara såhär eller är något fel? Finns det fler funktioner som jag missar om jag läser via telefonen?
*Finns det någonstans på forumet en redogörelse för funktioner m.m. på rollspel.nu? Och finns det någon e-postadress som man kan skicka den här typen av frågor till? Så behöver jag inte belasta forumet med (antagligen) dumma frågor...
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,581
Location
Rissne
Jag funderade på några saker om webbplatsen:
*På den blå ytan överst på sidan finns en rubrik som heter Home. För mig är den inte klickbar. Är något fel eller ska det vara så? Vad är "Home"?
För mig är den klickbar, men leder till samma ställe som Forums. Så om jag t.ex. är på "What's New" och klickar på "Home" så hamnar jag på "Forums".

Home är väl helt enkelt startsidan. Vi har valt att inte ha nån särskild startsida utöver listan med forum.

*När jag tittar på forumen på via mini iphone ser jag inte signaturer i inläggen. De syns däremot när jag läser via datorn. Ska det vara såhär eller är något fel? Finns det fler funktioner som jag missar om jag läser via telefonen?
Menar du signaturerna under inläggen? Jag misstänker att forumets tema helt enkelt mobilanpassar, dvs plockar bort onödiga saker och fokuserar på faktiskt innehåll.

*Finns det någonstans på forumet en redogörelse för funktioner m.m. på rollspel.nu? Och finns det någon e-postadress som man kan skicka den här typen av frågor till? Så behöver jag inte belasta forumet med (antagligen) dumma frågor...
Det här underforumet är, vad jag vet, specifikt till för att ställa exakt den här typen av frågor =)

Men nej, jag tror inte att det finns någon komplett förteckning någonstans.
 
Top