Nekromanti Något nytt?

Techno

Veteran
Joined
22 Jan 2005
Messages
39
Location
Norrköping
Undra om någon har något på gång till neotech t ex ett eget gjort rollformulär eller något annat. Eftersom det är så dåligt med rollformulär till neotech på internet så skulle det va schyst om man fick några "tips".
När ja ändå håller på att fråga så, när kan man köpa neotech på neogames igen någon som vet? Själv så tycker ja att dom borde satsa lite mer på neotech än på eon. Men eftersom eon är går lite bättre så kan man ju förstå lite. Men det är dåligt att ultra står som nyhet på neogames.
Efter mina slutsatser så SATSA mer på neotech snälla. :gremblush:
Ja vet att ja borde skriva det till neogames men ja tycker att det inte händer något i alla fall!? :gremconfused:

MVH Jonas (Techno)
 

MongoMan

Swordsman
Joined
20 Sep 2004
Messages
525
Location
Karlstad, Värmland
NoGo hade ju jättemånga rollformulär men den är ju nere.
Men det är dåligt att ultra står som nyhet på neogames.
Om man ser det som hur mycket Neogames lägger ut på Neotech så är det snarare bra, Ultra får nämligen då ses som en nyhet.
Men eftersom eon är går lite bättre så kan man ju förstå lite.
Klart att det gör, vem vill egentligen ha ett rollspel med 3 moduler när det finns ett annat med 70+ precis runt hörnet.
 

Bastardo

Swordsman
Joined
30 Dec 2002
Messages
492
Location
Stockholm
Efter mina slutsatser så SATSA mer på neotech snälla.
Som vi även resonerade tidigare här på forumet, så tror jag att Neogames faktiskt har börjat satsa mer på Neotech (i Eons bakvatten :zeppelinare:). Tyvärr dröjer det nog tills nya revideringen (NX) innan vi får se resultatet av detta och fram tills publiceringen lär Neogames ligga lågt med vad som planeras. Lite har ju som sagt ändå framkommit, bland annat att nya Hardware, Neotech America och Police är moduler som nu revideras för att anpassas till NX.

Därmed lär det dröja innan det märks att det arbetas på Neogames med nya Neotech. Vi får med andra ord hålla till godo med vår egen fantasi och skaparglädje fram tills dess :gremlaugh:
 

Techno

Veteran
Joined
22 Jan 2005
Messages
39
Location
Norrköping
En liten fråga bara till Bastardo:
Ville bara undra om det är något 2 sidigt rollformulär på gång på dump station? :gremwink: Om de inte är något sådant på gång så skulle det va bra som ett "nästa projekt"(tror de stavas så?) :gremconfused: För övrigt hoppas det rullar på i stationen :gremwink:

MVH Jonas (Techno)
 

Bastardo

Swordsman
Joined
30 Dec 2002
Messages
492
Location
Stockholm
Det finns faktiskt ett formulär på gång i utvecklingen. Antalet sidor det kommer att hamna på vet jag för närvarande inte, men tidigare formulär har kretsat kring 4 sidor så jag gissar på att det kanske blir 4 eller 2 sidor stort.

När formuläret är färdigt vet jag i detta skede inte heller, men den som lever får se!

Frågor, tips, synpunkter eller dylikt angående formuläret skickas till mail@thojo.org
 

Bastardo

Swordsman
Joined
30 Dec 2002
Messages
492
Location
Stockholm
Gjorde faktiskt ett nytt kontaktformulär för ett par dagar sedan, finns att ladda ned från min hemsida...
 

Techno

Veteran
Joined
22 Jan 2005
Messages
39
Location
Norrköping
Det nya var bättre än det gamla. Annars så tycker ja att ni har gjort ett väldigt bra job med det nya dump station ser mycket mer modernt och snyggare bakgrunder osv allt är snyggare. Hoppas det går bra med rollformuläret till n2 :gremlaugh:

Jonas Pettersson (Techno)
 
Top