Nekromanti någonting jag trocklat ihop.

Trockel

Veteran
Joined
24 Sep 2019
Messages
47
Hej hallå Trockel heter jag. Eller egentligen heter jag Niklas men Trockel är ett namn jag använt förut så varför inte.

Jag är en sån person som endast är sysslar med rollspel när jag har en grupp att spelaa med eller i, när jag inte har det försvinner kreativiteten alarmerande fort. Har således spelat rollspel av och till sedan jaag var 10 i mitten av 80-talet och tyngdpunkten har legaat kring Äventyrsspels olika kreationer med enstaka besök i div. engelskspråkiga dito. Just för tillfället spelar jag i en grupp vars SL har kokat ihop egna regler. Från början, tror jag, baaserat på sagan om ringen (merp?), i varje fall magi systemet. Jag är väl mest intresserad av att finna inspiration till, jag vet inte vad och samlar gärna på mig trevligaa idéer som jag eventuellt skulle kunna använda någon gång. Rent geografiskt befinner jag mig i Dalarna men påbörjade min färd genom livet nere i Stockholm, Lidingö, för att vara mer precis, och det ska man väl varaa, ibland, har jag hört. Jag är inte så braa på att prata om mig själv så är det något får ni ställa frågor. Kuriosa: Under tidigt 90-tal pryade jag en vecka på Äventyrsspel och fick se Nisse G och någon annan jeppe jaga varandraa med häftpistoler genom lokaliteterna. Mycket roande.

Utöver det äger jag också ett tangentbord där Aa knappen blir så exalterad vid tryckning att den ibland väljer att skriva ut ett extra a.
 
Top