Nekromanti Någonstans finns en presentation...

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Jag är väl en av de mest inaktiva användarna här. Hur länge har jag varit en lurker nu? 2, 3 år? Mer?

Jag menar inte att kritisera "nya" wrnu när jag säger detta, men gamla wrnu var en viktig plats för mig. Kanske var den mest cringiga medlemmen, möjligt att jag var en av de mest barnsliga stundtals också. Men jag fick ett annat socialt umgänge. Vid stunder då jag mådde skit eller hade något jag funderade på, oavsett hur dumt det var eller hur ofta den frågan ställdes så fanns det alltid någon att snacka med. Jag gissar på att många av dem som jag respekterade då (inte sagt att jag har slutat respektera dessa) troligtvis inte ens fattade hur stor skillnad dem gjorde.

Men, här är en sen presentation. Jag är en snart 30 årig person som pluggar till lärare. Jag har prövat det mesta som kan kallas för nördhobby. Figurmålning, rollspel, diverse digatala spel, brädspel, film/bok/musikanalyser och x antal saker till. Jag är en evig amatör, Jag blev mentalt trött på det sociala umgänge som krävdes för spelande, isolerade mig. wrnu föll ifrån då det var en annan plats där jag blev socialt utmattad.

Men här är jag nu. Jag kan inte säga att jag kommer vara en ständig besökare, eller att jag ens kommer att skriva mer efter detta. Ville nog bara ge ett stort tack till er. I och med att OT-forumet är stängt för evigt (hej mods, ingen kritik, ni gjorde det som kändes/känns rätt) så kändes det nödvändigt att kapa min egen presentation för detta.

Så, peace till er alla. Jag finns här och kollar läget. Som tomten, typ. Fast utan skägget.

P.S.

Kanske ångrar denna post när jag känner mig pigg och utvilad, om jag nu inte glömmer bort den. Sitter uppe med en uppgift som aldrig blir klar. Eventuella syftningsfel, stavningsfel eller ren våldtäkt av det Svenska språket ber jag om ursäkt för.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Internets mest avancerade chatt-bot! 50/50-!Paxen! Välkommen tillbaka.
 
Top