Nekromanti Någon sorts Dungeons and Dragons-film tycks kunna bli av...

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,495
Den kommer ändå inte vara bättre än THE BOOK OF VILE DARKNESS så varför ens försöka?

 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,495
micke_p;n109052 said:
Whoo! Den har jag missat. Cikus 0:36. Kaboom.
Spoilers! Det finns något fantastiskt i den här filmen men läs inte det här om du inte har sett den! Så SPOILERS!





Huvudpersonen mördar en kille, trycker ner honom i en Bag of holding för att gömma kroppen och dumpar påsen i en sjö. Det är den bästa grejen som någon någonsin filmat!
 

Mundo

Myrmidon
Joined
7 Jan 2010
Messages
3,674
Location
Eslöv
För de andra dungeons and dragons filmerna har ju varit sådana mästerverk...

 

Leon

Leo carcion
Joined
8 Mar 2004
Messages
6,445
Jag är en obotlig optimist. Jag tror att det finns en ganska god chans att det aldrig blir av
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,924
Location
Ludvika
Äsch. Första filmen var en smärre katastrof, andra filmen tog ett kliv upp till "inte sätskilt bra,, jag är glad att jag inte betalade pengar för den". Tredje filmen kvalar ju som en faktisk spelfilm, om än i den nedre delen av skalan. Om de bara följer trenden kommer ju 4an att i alla fall bli medioker :)
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,724
Rymdhamster;n109075 said:
Äsch. Första filmen var en smärre katastrof, andra filmen tog ett kliv upp till "inte sätskilt bra,, jag är glad att jag inte betalade pengar för den". Tredje filmen kvalar ju som en faktisk spelfilm, om än i den nedre delen av skalan. Om de bara följer trenden kommer ju 4an att i alla fall bli medioker :)
Om det verkligen var så tendensen såg ut skulle det vara en mycket god prognos, men alla som spelat en rogue vet ju att serien peakade med den andra filmen, inte den tredje. Vi kan alltså i bästa fall hoppas på att varannan film är okej, annars tror jag vi hamnar på en graf som ser mer ut som Nike-loggan, fast flippad horisontalt.
 

Necross

Swashbuckler
Joined
25 Aug 2005
Messages
1,865
"Wrath of the Titans screenwriter David Leslie Johnson"... "the creative powerhouse of Warner Bros" ... Många varningsklockor här.
 
Top