Nekromanti Någon som känner för...

teddy

Warrior
Joined
14 Jan 2001
Messages
218
Location
Rimbo, Stockholms Län
Någon som känner för att dela med sig eller rita en ganska simpel bild på en vampyr eller en person som åtminstånde utstrålar Vampyrers mystik?

Jag håller på med en artikel; "Vampyrer i Trudvang" och skulle gärna vilja ha en bild, och själv kan jag knappt rita streck gubbar så...

Försöka kan man ju alltid göra, någon trevligt person kanske det finns :gremgrin:
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Elfwood

Jag måste verkligen rekommendera att du söker på Elfwood och när du hittar en bild du gillar; kontaktar artisten och frågar om du kan använda dennes bild. De blir nog bara glada över att du gillar deras arbete.

/Rising
 

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Re: Elfwood

Rising, får jag använda dina CCC-bilder i mitt projekt Randy Rooster Riders, som handlar om 40-talets amerika, fast i en påhittad före-katastrofen värld om harfolk, pookor, tomtar och alver? :gremwink: Dem skulle passa PERFEKT!
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Re: Elfwood

"Rising, får jag använda dina CCC-bilder i mitt projekt Randy Rooster Riders, som handlar om 40-talets amerika, fast i en påhittad före-katastrofen värld om harfolk, pookor, tomtar och alver?"

Nja, eftersom de redan skall användas i ett rollspelsprojekt så vore det inte schysst mot mina medarbetare. Mangaflickan får du gärna ta, dock. Om jag skulle orka scanna några av mina andra gamla bilder så skulle du få ta dem också.

Men, alltså, det är så, de flesta artister tycker faktiskt det är helt okej om man använder deras bilder. Pråmiss.

/Racing
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,895
Location
Barcelona
Re: Elfwood

Var på er vakt, vänner! Vi har en quisling ibland oss!

En före-katastrofen-värld? På vilket sätt skiljer den sig från alla andra världar som inte äger rum efter en katatstrof? :gremwink:
 

Geon

Veteran
Joined
25 Oct 2002
Messages
42
Location
Göteborg, Västra Götaland
Jag är (om jag får säga det själv) ganska bra på att rita... Dock har jag inte ritat vampyrer så mycket.. Men någon gång ska juh vara den första
Ska jag skicka den till dej i ett mejl eller? I så fall vill jag ha din mejladdress
 

Geon

Veteran
Joined
25 Oct 2002
Messages
42
Location
Göteborg, Västra Götaland
Tjenis...
VAmpyren är färdigmålad och ska scannas in idag...
JO, just det.. Min vampyr blev lite draculainspirerad, det gör väl ingenting va?
Jag mailar den till dig
 
Top