PROMOTION Någon som hört om Drakugglan?

Godispojken

Veteran
Joined
2 Oct 2022
Messages
1
Tjolahoppsanhej,

Hittade precis butiken Drakugglan och jag måste säga att dom har ett imponerande utbud av rollspel för att vara i Sverige.
Beställde precis ett set metall-tärningar därifrån med tanke på att många verkar nöjda när jag läste deras trustpilot-omdömen,
är det någon som har beställt ifrån dom sen tidigare?

https://drakugglan.se/


111111.jpeg
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,234
Har inte beställt från dem än, men jag blev lite glad när jag såg att de var baserade i Nässjö.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,914
Location
Ludvika
Ja, jag köpte mina trätärningar och ett tärnignsskrin därifrån.


Alltså, jag är sjukt nöjd med produkterna och leveransen gick snabbt och smidigt. Jag tyckte jag fick alldeles för många mail som tjatade på att jag skulle lämna en recension, men jag är sjukt allergisk mot företag som skickar mail till mig. Jag försökte lämna omdöme vid något tillfälle, eftersom jag ändå var nöjd med tärningarna, men det var inte särskilt smidigt att göra det så jag orkade inte.

Sen var det väldigt mycket plast i förpackningen (Allt inlindat i plastpåsar) snarare än papper eller kartong, vilket jag inte heller gillar.

Men produkterna var bra, leveransen gick snabbt. Och om de bara hade mailat mig en gång hade jag nog varit en återkommande kund.

(Edit: när jag säger "alldeles för många mail" så fick jag nog tre mail eller så om att lämna omdömme, och nått mail om att varan skickats. Som sagt är jag allergisk mot företag som mailar mig mer än att säga att varan är på väg).
 
Top