Nekromanti När kommer nya western?

Koppar

Veteran
Joined
16 Nov 2006
Messages
25
Hur ligger det till med de nya reglerna? Har ni något preliminärt releasedatum?
 

AEGIS PRIME

Swordsman
Joined
1 Jan 2004
Messages
407
Location
Halmstad
Jag gissar på att svaret blir..... När det är färdigt... Jag önskar oxå en ny version men väntan är svår. Har för mig att två moduler (Mexico och New Mexico) är klara och väntar på den nya utgåvan.. Kan hoppas på en ketchup-effekt när väl den nya utgåvan är klar...
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
New Mexico är klart och kommer att släppas kort efter den nya utgåvan har kommit ut. Arbetet med Mexico pågår dock fortfarande. Däremot kommer ett annat supplement att släppas i samband med releasen av nya Western.

/Anders
 

MDF

Veteran
Joined
19 May 2004
Messages
112
Location
Jönköping city
Anders å Tove fy va elakt att inte avslöja mer :gremsmile:, gissa att man vill hoppa över Julen när man vet att man ändå inte kan önska sig det nya Western, desutom ett nytt supl... som ni inte säger något om :gremsmile:, ush va jag längtar till sommaren nu :gremwink:, jag tycker alla under Westernforumet hoppar över Julen, det är ändå så kallt i alla städer, jag tycker vi går i Ide :gremcool:

snälla kan ni inte avslöja lite till bara, snälla snälla snälla?
(viskar) - anders å tove viska till mig de hör inte på nu, och de läser inte heller, va handlar de nya supl.. om :gremlaugh:
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Deadwood är det rätta svaret:)

Men misströsta inte för både Tombstone och New York kommer att komma de med.

/Anders & Tove
 

ninjakid

Veteran
Joined
21 Mar 2006
Messages
3
Location
Stockholm
Tjena,

Vet inte om detta redan nämnts, men jag är lite nyfiken på om det kommer vara stora systemskillnader mellan den senaste upplagan och den nya stundnande versionen? Jag har förstått det som att de gamla supplementen (ex. Laglöst Land och Arizona) kommer funka till den nya versionen, men kommer det kräva en viss nivå av konvertering, eller är det bara att köra rakt på?

/ninjakid
 
Top