Nekromanti När kommer Drakarna?

G

Guest

Guest
När kommer någon inormation om drakar, typ atribut och färdigheter. Visst man kanske inte ska slåss mot dom, men om situationen skulle komma då en drake dyker upp kan det ju vara bra med lite info.

Alven i Alarinn
 

Exarch

Veteran
Joined
18 May 2000
Messages
86
Location
Skara
Verkar mest vara ett sätt för NeoGames att reta oss konsumenter så vi ska bli lagom galna tills dess att modulen släpps...

//Exarch
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Äsch sluta hacka på de stackrarna nu...

De lägger vikten på kvalitet istället för kvantitet (det vill säga att inte släppa tusentals dåliga moduler skitsnabbt, utan istället ta tid på sig och göra saker ordentligt).

Dessutom så förenklar säkert inte vårat gnällande deras arbete, snarare drar ner på deras moral (eller nå't... tror jag) eftersom att de bara får negativ kritik - därmed försvinner arbetslusten eftersom att de bara får massa skit för vad de gör. Så... säg något snällt istället... /images/icons/wink.gif

/P|uT0NiUm

"Kik ass"
 

Mattias

Veteran
Joined
19 May 2000
Messages
107
Location
Stockholm
Tyvärr är det väl som vanligt att den stora massan med förhoppningsvis belåtna kunder gör inte sin röst hörd här på forumet. Men vi finns här, och tycker att Neogames håller en ovanligt hög informationsprofil utåt, vilket uppskattas.

*Klapp på axeln*

- Mattias

P.S. Man är aldrig så bra att man inte kan bli bättre. /images/icons/wink.gif D.S.
 
G

Guest

Guest
Värden? vem behöver det? gör så här:
De stora och stolta äventyrarna i skinande
rustningar kommer mot den 25m långa mortuach
draken, draken äter upp godiset i plåtförpackning
och lägger sig sedan för att sova lunch.
Det är så här det ska vara, äventyrarna ska frukta drakar, värden gör bara att spelarna hela tiden försöker förbättra sina karaktärer så att de kan klara av att döda draken. Dumt!
Mvh Ezzy - Förövrigt anser jag att Karthago bör förintas!
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Hmm... det kan ju vara kul att ha med värden ändå, man KAN faktiskt dräpa drakar också. En av mina spelare har faktiskt funderat på det - och ärligt talat har jag det själv också.

Det krävs inte så jävla mycket, bara lite engagemang...

/P|uT0NiUm, life sucks - give up.
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
De är större än 25 m skulle jag tro (NT)

No Text /images/icons/wink.gif

/P|uT0NiUm, life sucks - give up.
 

Bjorn

Hero
Joined
24 May 2000
Messages
1,221
Location
Stockholm
Måste säga att jag tilltalas av Krilles Attackhelikoptersanalogi... Lika dödlig som en Hind, men också lika bräcklig.
På det viset blir ju drakarna BÅDE öerhört mäktiga och skrämande, men för den skull utan att alls vara oförstörbara... The larger they are och allt det där ni vet...


/Bjorn
 
G

Guest

Guest
Jag kan bara säga att, "bra jobb" gör de i allra högsta grad. Själva poängen är inte att jag vill ha en ogenomtänkt modul så snabbt som möjligt. Bara en liten info, som de gav ut gällande Dum-drakarna.

Tack Neogames för ett kanonjobb, fortsätt så!!

Alven i Alarinn
 

Sir Foilan

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
805
Location
Södertälje
"Förövrigt anser jag att Karthago bör förintas"

Förintas? hmmmm...

"värden gör bara att spelarna hela tiden försöker förbättra sina karaktärer så att de kan klara av att döda draken. Dumt!"

Det ligger ngt i det. Drakars värden skall för spelarna vara dolt. Hur bra en spelare än blir så skall draken vara bättre.

/Sir Foilan - snart ä det fest...




"A dark seed of evil is grown"
 
G

Guest

Guest
Klart man kan döda dom... INTE! Läser ingen här codex? där står det litet info om drakar. Och en annan sak om drakar, ifall man nu vill döda en drake och man är tillräkligt stark för att kunna döda den, hur ska man hitta den? man kommer att bli tvungen att springa efter vad enda historia om drakar i världen och hoppas på att man hittar en drake till slut... om man nu inte vill döda Sir Verduhrak... vilket är GANSKA korkat, vilket förövrigt gäller alla drakar som sitter på någon akademi. Man får tänka på att luminal drakar kan använda magi och då hjälper inte ens gorder pansar...
Visst minna spelare tror att de kan döda en drake också men ifall de försöker kommer jag låta draken äta upp dom ganska omedelbart!
Mvh Ezzy -Förövrigt anser jag att Karthago bör förintas!
 

Tiraken_UBBT

Veteran
Joined
18 Aug 2000
Messages
36
Location
Tidaholm
Tänkte bara det att alverna använder ju dum-drakaran i
krig så varför skulle det inte gå att döda dem.

Det är förstås väldigt riskabelt men är man flera stycken
och har en bra plan så varför inte.
 
Top