Nekromanti När får vi Kult?

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,303
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Jag har varit borta från rollspel och mina intressen ett tag på grund av alldeles för mycket jobb. Därför har jag några frågor, skulle inte Kult ha varit klart och hemma hos sina ägare nu? Har alla som beställt Kult utom jag fått det? Om det helt enkelt är försenat, när beräknas det vara klart och redo att skickas till de som beställt?

Med vänlig hälsning, Minimoni
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,912
Location
Sandukar
Hejsan! I vår uppdatering till backers den 6:e september förra året meddelade vi att leveransen är försenad och vi räknar med en sen vår-release. Just nu sker det snack med backer-communityt om extra feedback-rundor på materialet så exakt datum är för närvarande oklart. Vi återkommer när vi är närmare.
 

Magnamund

Warrior
Joined
29 Jan 2015
Messages
398
Och den sena vår-releasen blev det inte mycket av med. Nu är det snart augusti och infon har varit mycket knapphändig. Jag är en aning besviken.
 

P.eLL.e

MÖRK BORG Barkhäxan
Joined
30 Dec 2015
Messages
508
Magnamund;n253154 said:
Och den sena vår-releasen blev det inte mycket av med. Nu är det snart augusti och infon har varit mycket knapphändig. Jag är en aning besviken.
Finns de som är besvikna på kickstarterforumet också. Blir lätt så med för många produkter som ska fram.
 

CapnZapp

Myrmidon
Joined
3 Apr 2008
Messages
3,998
Många många kickstartade projekt blir över ett år försenade.

Besviken blir jag först om jag inte får något alls.
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,912
Location
Sandukar
Vår primära kanal för uppdateringar är Kickstarter, följt av Facebook. Uppdateringen från den 31:e juli pratar mer om releasedatum och status. Vi siktar på att ha uppdateringar med ca en veckas mellanrum. Dessa uppdateringar är publika så även icke-backers kan kolla.

Vi har släppt Quick Start Rules och nyligen ett Quick Play Scenario kallat Oakwood Heights.

https://www.kickstarter.com/project...ost-horror-roleplaying-game-rpg/posts/1951283
 
Top