Nekromanti MYFAROG - Intryck

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,868
Location
Ludvika
Tack, Chrull! Intressant att läsa dina referat. Jag är inte det minsta intresserad av spelet, men dina sammanfattningar har gett mig lite ideer att prova i andra spel.
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,414
Okej, jag kanske kommer pröva att skapa en rollperson på typ tisdag eller så. Måste printa formulär först, och är lite upptagen fram tills dess. Jag kan liveposta den processen i så fall :D
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,702
Den otäcka bieffekten av att fylla sin pluppmätare är att man blir ännu mer angelägen att få andras uppmärksamhet och gillande. ;____;
 

hakanlo

Hero
Joined
25 Oct 2008
Messages
976
Location
Södra stockholm
Tack för den underhållande tråden, Chrull! Jag får en tanke i huvudet: om man nu (kanske mot förmodan) speltestat detta under utvecklingsarbetet, undrar hur det då låtit kring bordet och hur man kommit fram till att alla lösningar faktiskt är bra.
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,414
hakanlo;n65749 said:
Tack för den underhållande tråden, Chrull! Jag får en tanke i huvudet: om man nu (kanske mot förmodan) speltestat detta under utvecklingsarbetet, undrar hur det då låtit kring bordet och hur man kommit fram till att alla lösningar faktiskt är bra.
Fast det skulle jag kunna säga om ganska många populära rollspel...
Det har speltestats, versionen som getts ut är 1.2 och speltestdokument har funnits tillgängliga på hemsidan tidigare.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
chrull;n65728 said:
Okej, jag kanske kommer pröva att skapa en rollperson på typ tisdag eller så. Måste printa formulär först, och är lite upptagen fram tills dess. Jag kan liveposta den processen i så fall :D

Blev det något? :)
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,414
Nä. Jag fick annat att göra. Funderar på att provspela det någon gång i framtiden dock.
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,514
En - åtminstone bitvis - helt fantastisk tråd om ett inte fullt så fantastiskt rollspel. Glad att jag hittade tråden, bättre sent än aldrig.
 

Snoken

Veteran
Joined
15 Apr 2016
Messages
52
Kan inte göra något annat än att hålla med luddwig. Frågan jag ställer mig är bara när Anders Behring Breivik börjar skriva kampanjmaterial...
 

vonVogel

Veteran
Joined
31 Aug 2020
Messages
25
Intressant och roligt tråd!

Lite Necroposting men jag noterar att spelet är uppe i 4th edition på Amazon. Han har även släppt ett lass supplement till sitt spel.

Kanske dags för en jämförande studie @chrull?
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,414
Intressant och roligt tråd!

Lite Necroposting men jag noterar att spelet är uppe i 4th edition på Amazon. Han har även släppt ett lass supplement till sitt spel.

Kanske dags för en jämförande studie @chrull?
Om du köper den åt mig så lovar jag att göra det. Men annars tänker jag varken ge mer pengar till VV eller Bezos :)
 
Top