Nekromanti Mycket bra, men en fråga

marcuslinder

Veteran
Joined
12 Apr 2003
Messages
184
Location
Göteborg
Jag vill börja med att berömma skaparen (köparen?:)) av det här programmet - formatet på forumen är faktiskt det bästa i htmlväg som jag någonsin använt! Kul att se att php funkar så bra! Och aktiviteten på iaf EON-forumet är minst sagt imponerande! Bra jobbat!

Nu till min fråga:
När jag skriver ett inlägg så står det till vänster "Grisodlare" eller nåt dylikt och så ser jag en liten mätare som står på 80%.
- Är dessa kopplade?
- Hur ändras det - vad innebär de olika "titlarna"? Jag började på 80%, så antalet inlägg verkar inte spela någon roll - korrekt?

Tack!
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Den som söker, han finner....

Några heta tipps är ju att använda Hjälp/Frågor-lingen, eller att använda sök-funktionen.
Du kommer garanterat få en hel drös av trådar om detta...

Annars så är den blåa stapelen hur mycket du fyllt i av din profil & grisodlare, den kommer att ändras efterhand..
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Hej Marcus, och välkommen till forumet.
Har du kollat igenom Hjälp/Frågor för tips om funktionerna? Mycket tips för nya på forumet.

För att svara på din fråga så är mätaren en mätare på hur mycket av din profil du har fyllt i, det ska uppmuntra användarna att fylla i sin profil och läsa andras profiler.
(Egentligen borde det här också stå med i Hjälp/Frågor..)
 

marcuslinder

Veteran
Joined
12 Apr 2003
Messages
184
Location
Göteborg
Har du kollat igenom Hjälp/Frågor för tips om funktionerna? Mycket tips för nya på forumet.
Inte pallat med hela, men de delar som verkade relevanta.

För att svara på din fråga så är mätaren en mätare på hur mycket av din profil du har fyllt i, det ska uppmuntra användarna att fylla i sin profil och läsa andras profiler.(Egentligen borde det här också stå med i Hjälp/Frågor..)
Tack!
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Åh

De är de relevanta delarna som spelar roll. Vi får klagomål ibland på att våra forum inte är platta som andra, eller annat som man kan ställa in om man bara känner till det.. :gremwink:

Du behöver nog inte söka på mer information om stapeln heller, allt som behöver sägas är nog sagt.
 
Top