Nekromanti Muterade favoriter!

Legioth

Swordsman
Joined
26 Apr 2001
Messages
666
Location
Esbo, Finland
Hjälp! Jag har blivit anfallen av favoritmuteringsmonstret! Undergången är nära!

OK, seriöst då: Jag upptäckte nyss att några av mina favorittrådar försvunnit. Egentligen har de inte försvunnit, men det finns tomma rader i listan. Det enda som finns på dessa rader är en kryssruta, vilket ju också finns på alla andra rader. Ingen fara på taket, inte hade jag väl något viktigt där tänkte jag. Problemet är bara att det inte går att radera!

Nu undrar jag givetvis om detta beror på någon funktion jag missat, eller om det har skett något underligt med vår kära lilla databas...
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,561
Location
Fallen Umber
Jag hade samma problem tidigare. Saken är den att du har för många favorittrådar, för forumet har svårt att hantera mer än 10 av någon anledning. Om du klickar på den nedersta tråden som inte bara är en kryssruta så kommer de övriga trådarna att bli synliga igen. Då kan du (har jag för mig) även radera dem. Vi tycks inte vara så många som har ett större antal favorittrådar, så det här problemet (om det ens är en bugg) är väldigt lågprioriterat. Jag har frågat om samma sak tidigare (i början av hösten), så du kan ju söka efter den tråden om du vill (själv har jag inte tid för ögonblicket).


/Dimfrost
 
Top