Nekromanti Mutantiga böcker

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,889
Location
Port Kad, The Rim
Har just läst De vandrande städerna och Förrädarens guld. En framtidsvärld av klart Mutant-slag. :gremcool:

Intressant hjältepar. Tjejen är tuffare än killen och dessutom enögd. Mycket cool teknik också. :zeppelinare: figurerar ofta.

Böckerna är skrivna för 15-åringar, men klart :kaffe: :kaffe: :kaffe: :kaffe: för en gammal räv som undertecknad.

Någon som vet om det finns fler titlar i serien.
 

Gabriel_UBBT

Warrior
Joined
29 May 2000
Messages
282
Location
Stockholm
Dom finns på sf bokhandeln. Bara tre i svensk översättning som sagt men de hade alla på engelska. Blev själv lite sugen men vet inte om plånboken håller :gremsmile:
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Gabriel said:
Dom finns på sf bokhandeln. Bara tre i svensk översättning som sagt men de hade alla på engelska. Blev själv lite sugen men vet inte om plånboken håller :gremsmile:
Testa ditt lokala bibliotek - det är gratis.

Erik
 

Gabriel_UBBT

Warrior
Joined
29 May 2000
Messages
282
Location
Stockholm
Det är ju jävligt sant. Har inte ens tänkt på det faktiskt :gremsmile: Förut tjänade man ju pengar :gremsmile: Nu e man fattig student
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Gabriel said:
Det är ju jävligt sant. Har inte ens tänkt på det faktiskt :gremsmile: Förut tjänade man ju pengar :gremsmile: Nu e man fattig student
Vi har i Norrbotten kört en sorts "reklam" för biblioteken som var, typ:

"Förra året köpte norrbottningarna böcker, ljudböcker, videofilmer och dataspel för X miljoner.

Är inte det ganska korkat egentligen?"

Erik, förstår mycket väl att man vill ÄGA diverse medier, men om man inte har några pengar, så...
 

.:Warwolt:.

Veteran
Joined
7 Jul 2008
Messages
105
Location
Stochkolm, Haninge
Har läst båda två, som sagt mycket bra böcker. Sen är jag 15 dessutom, så jag är inte bara rätt typ av läsare ut också i rätt målgrupps ålder :gremsmile:

Det finns ju ca 5-6 stycken i bokserien, sen tror jag inte alla är översatta än. Kanske går att fåtag på någonstans?
 
Top